Friday 29 July 2011

♥ Cuba Hayati ♥

Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Sayang padamu



Cuba dengar dengan teliti lagu nie adalah sangat sedihhh
aku suka giler part tu entah macam tertusuk jiwa gituk
niat kat hati nak jadikan lagu nie sebagai ringtone lahh
syokk hoccay sedih ajekkk tapi video clip lagu nie macam tak
kena dengan lirik lagu tak best lahh jadi anak patung bercinta
dengan manusia cuba lah kalau manusia bercinta dengan
manusia ke mesti makin syokkk bebehhhh sob sob sob
part nie sentiasa bermain di minda aku di otak aku jiwa aku
meronta-ronta nak dengar lagu nie tak taw lahh kenapa sebab
rasa macam sesuatu yang kena dengan jiwa aku sorry lahh yekkk
tengah minggu-minggu jiwang nie susah cikit...
sedih lahh plakkk tapi aku suka part tu ajekk hehehhee
yang part lelain tak suka masa dengar kat radio jiwa aku macam
lagu apa nie bestnya part nie kalau buat ringtone lagi besttt
plss i need lagu nie untuk buat ringtone tak apa malam nie karang
aku buat ringtone nie jadi ringtone aku tak sabar nak balik untuk buat
mood sedih dengar lagu nie sob sob sob...!

No comments:

Post a Comment