Tuesday 12 July 2011

♥ Transformers Dark Of The Moon ♥




Akhirnya berjaya jugak aku watch movie ini muahahhahaha
semalam wayang kol 8 malam pergi tengok beshh beshhhh
tu pon mintak tolong kawan Is (budak tutti frutti) belikan tiket kalau
tak huh jenuh beb nak beli mesti full punya lah boleh tahan gak
semalam orang ramai aku duduk sebelah cina giler pengotor korek hidung
grrr stress beb stress so malas nak layan aku sandar kat babam
asyik langgar tangan dia ajekkk tak shuke tak shuke taw...
start kol 8:06 gituk habis kol 10:45 berapa jam tu kertu sudah vontot
untuk kali nie banyak musuh ingatkan okey dah treat dia semua sekali
amek dia cuba untuk memecahkan dengan letak kelompok mereka
musnah kan bandar yang paling dasat bunuh manusia dengan tembak
sekali bersepai tulang temulang dasat dasat muahahahhaha
tapi kali nie aku rasa agak membosankan lah jalan cerita tak banyak
aksi-aksi bumble bee macam yang fallen apa ntah lupa huhuhu
kali nie bumble bee ada misi dengan yang lain-lain bagi aku lah
bumble bee tu chomey terutama kalau dia merajuk hehehhehehehe
tapi yang syoknya saat dia tergopoh-gopoh terburu-buru nak tolong
sam kasi cincin kat aweks beliau huhuhu terutama saat dia buat muka
chomey hehehe tapi aweks sam kali nie tak segorjes megan fox
agak sedikit kayu kot entahhh bila part dia seksi sebelah aku si cina tu
amboiii bukan main lagik dia...
kan dari aritu aku kata nak beli magic mouse untuk lappy macbook air..??
ingat tak urmm nak beli bila gaji bulan lepas lahh tapi ingat nak tangguh
kan sebab keadaan kewangan tidak mengizinkan aku untuk berbuat
demikian hurmm nak or tak terpaksa lah aku redha tapi itu ler orang kata
rezeki tu ada dimana-mana mungkin sudah rezeki aku so semalam
abg han kasi duit wayang dengan duit belanja dalam RM900
wayang dan makan semua RM150 so aku, sis & babam diberi RM200
manakala didi RM100 so aku just keluarkan duit gaji RM200
untuk tambah RM100 beli magic mouse babam dengar dia pon nak beli
dia pon sama macam aku nak beli untuk macbook air senang dokk
dah ler usb satu ajek kalau aku nak use pendrive kena cabut usb mouse
tapi kalau guna magic mouse tak perlu usb senang pon senang
and aku rasa Insya Allah boleh beli beg untuk letak macbook air aku
coz beg sekarang nie dah tak muat nak letak macbook air superdrive
charger lagik semuanya tak cukup just beg yang kecil sahaja
so ingat nak cari satu yg boleh letak semua itu kalau nak guna
just angkat beg dalam tu semuanya complete ada barang itu niat aku
sekarang nie ye lah dulu just letak dimana-mana saja sampaikan hilang
now lappy toshiba pon ada dalam beg siap charge hurmm mana plak
ek aku letak pendrive dengan hard disc rasa semalam macam kat bilik
mum kot entah balik karang nak mencari lahhh.....!!!
so ingat nak pergi hari nie nak betolkan gelang aku yang lonceng
tercabut and pergi beli sis suruh tunggu ari khamis urmmmm
nanti takut tak sempat lah plakk nanti suruh daddy ajek drive ahhh
nak bawak yayaz nanti yayaz ikut pak tam amek bubu dia
tengok lah nanti macam mana......

No comments:

Post a Comment