Monday 4 July 2011

♥ Ramadhan Menjelma Tidak Lama Lagi ♥

Seperti semua orang tahu bulan depan bulan august
bulan kemerdekaan dan jugak bulan pose & raya
kain dah ada cuma belom jahit semua tempat dah tak nak jahit
sob sob sob mana nak carik...?? dengan keadaan nenek
yang tak sihat lagik entah kat mana nak hantar pon tak tahu
aduhaiii tahun nie agak mencabar kesabaran buat keluarga aku
dari segi ekonomi duit pon begituk jugak semoga Allah kurangkan
ringankan beban yang kami sekeluarga tanggung sob sob sob
urmmm sebenarnya dah tak ada idea nak update apa coz malam
nie otak macam beku-beku sekodeng blog orang cun2 seyyy
hah lupa kan ada dalam anak mami kenbali yang fasha kena paksa
kahwin dengan pilihan mak dia tu...??
ari sabtu tu babam tanya aku apa aku akan buat jika mum paksa aku
kahwinkan aku dengan lelaki pilihan mum seyes aku tak boleh
nak jawab just berkata yang mum tak akan paksa kahwin hahhaha
no kot tak akan and never sayyy never huwawawawa
lagi pulak akai den nie tak terfikiq mum akan buat begituk and i yakin
my mum tak akan buat begituk bebehhh....!!!!
agak-agak nanti aku dah kahwin aku still berblog tak ek..?
macam mana nak handle ekk tapi ramai aku tengok dah kawen rilex
ajek update blog macam bese time belom kahwin tapi gerekkan..?
macam slow plak macbook air aku nie lah pe hal plak
tak sabar nak pergi Jusco tc nak tengok Machines kat situ sampai
termimpi-mimpi tu sanggup tu nak jual lappy toshiba semata-mata
nak beli macbook air yang paling baru tu wakakkakaka merepekk sekk
siap kekononnya machines bukak kat holiday plaza ohhh plsss
merepek raban seyyy aku tengah watchh maharaja lawak terbaikk
okey lah ari isnin mana ada cerita tadi aku cakap dengan yayaz
tak kasi dia balik then dia kata okey so kol 7:30 gituk dia sleep
dengan aku haha chomey ajek aku usik-usik dia semua
then bubu yayaz balik usik-usik dia tido dak kenit tu tak suka last-last
dia boring dia peluk aku selit bawah ketiak aku then bubu dia kata jom
balik dia geleng kepala tak nak balik lagik syok masuk bawah ketiak aku
chomey kay kalau lah yayaz tak balik and sleep dengan aku malam nie
syokkk seyyy aku hope blog yang lagik satu itu tak akan deleted err
yang itu macam more bermakna cikit sama macam yang ini sangattt
sangggaaatttt bermakna yang itu tidak akan sesekali aku berikan apa itu
sebabnya ini more peribadi aku so mana bolehhhh yang ituuu hahhahahaa
more kepada semua macam-macam boleh masuk err yang ini pon
cuma yang itu more kepada seyes and little bit gedik-gedik but yang
ini always tergedik-gedik wawawawawawawawawa
malasnya esok nak pergi work bila lah can cuti 5 hari ke 4 hari ke
manyak syokkk seyyyy huhu kay lah selamat malam semua....!

No comments:

Post a Comment