Saturday 9 July 2011

♥ Gatal-gatal ♥




Semalam kena gatal-gatal tak taw lah kenapa bangun nak
pergi kerja dah ada macam mana nak pergi kerja then mum
suruh call kak mai so lepas soksek semua kak mai sms nama
ubat atas nie daddy hantar sis baru pergi beli tu pon bulat besar2
bintat-bintat gatal-gatal weyyy mengenyammmm
then bek suruh buat kerja dia sebab aku tak sempat nak buat
kat opis then dah buat semua aku nak update blog sekali kak mai
sampai so letak tepi dulu lappy *asal aku tak teruskan update ek*
then dah lepas soksek2 semua aku teman yayaz tido sampai aku
tertido then mum nak pergi amek cermin mata aku nak ikut sebab
aku nak beli case untuk raya nanti kuikuikui
so bawah Umairah dari pergi sampai ke balik asyik tido ajek
minah sorang nie penat kot sebab ari khamis bebaru nie Umairah
ada joget-joget chicken dance itu yang pergi tengok huhuhu
then akhirnya dapat gak beli case bunga-bunga jenama carl apa ntah
beli 2 jenis color yang berbeza color red & color yellow huhuhuhu
ye lah kata tahun nie tema yellow *baju pon tak hantar jahit lagik*
urmmm entahh lah ekkk contact lens dah settle, case dia dah settle
begituk jugak dengan case iphone dah settle gak now tinggal
sedikit lagik lahhh okey mau pergi rumah abg jan amek lappy kak mai
kena petir jap lagik sambung...

No comments:

Post a Comment