Tuesday 5 July 2011

♥ Saya Nak Belajar Kembali ♥

Tadi masa drive terasa seperti nak mencuba kembali
drive with sandal or shoe sebab dah sampai masanya untuk
belajar balik sebab entah dah macam penat bila nak drive bukak
selipar asal nak drive bukak selipar leceh taw tak..???!!!!
tapi nak kena cari tapak yang jenis macam getah tak boleh
tapak jenis macam licin kalau si buntal okey lagik kena si
muchuk tak boleh pedal minyak muchuk jenis licin so kalau
kasut licin lagik lah tak boleh so tak apa try slow by slow
Insya Allah can right...???
arghhhhhh balik lunch terus buat entry nie kuikuikui
kepala macam sakit lah plak pe hal nie...???
macam malas nak buat kerja arhhhhh malas MALAS MALAS
psstt jommmmm feel in love dengan bakal suami nak x...??
tapi aku tak pasti kat mana dia berada urmmmm
tak mengapa aku tunggu dia.....aku nak feel in love dengan dia....
dengan sapa lah aku akan feel in love tak sabar nak menunggu
siapakah gerangan jejaka itu....!!!
cewahhhhhh buruk nya perangaiiiii aku kan...??
tak mengapa nanti bila baca balik mesti bantai gelak-gelak kan...?
semua itu memory entah macam mana aku nak handle 2 memory
yang ini dengan yang itu ek...???
ohhh mudah-mudahan dapat lahhh aku membuat 2 memory itu
dalam satu dalam dalam satu hari dalam satu saat benda yang sama
2 memory right...???
ohhh plss jangan lah plak orang lain tahu kewujudan blog ini biar
saja aku tahuu and nanti kan aku nak suruh orang designkan layout
untuk blog aku yang ini kasi cung super lawooo ...

p/s: jadi ke nak pergi wedding ari sabtu nie...???

No comments:

Post a Comment