Friday 15 July 2011

♥ Magic Mouse ♥







Dah tahu kan aritu aku kata nak beli Magic Mouse hehehehehe
berjaya jugak beli hari selesa cuma cehh siap ada cuma lagik tu
boleh left dengan right click cuma tak boleh nak scroll sob sob sob
aku dah check software os seperti yang diminta tapi still tak boleh
siap update lagik tapi dah tak boleh nak update sampai kan aku kata
maybe cannot kot tak apa lah kalau tak boleh scroll then babam pon
sama babam lagik cian dia update tapi ada 3 item yang tak boleh update
lepas tu masa hari selasa tu tak boleh nak save plak tu yang semalam
pergi Machines CS walaupon Jusco dah ada tapi entah aku rasa mereka
tak akan dapat tolong macam si Vincent tolong kot senang kalau kenal
dengan orang tu settle semua dengan dia so aku bagi taw rupanya
wireless mouse tu kena update padahal aku dah update tapi tak boleh
pelik siot aku...!!! then semalam aku punya dah boleh suka bangat...!!!
tapi babamnya kena tinggalkan Insya Allah petang nie boleh amek
kalau dia call tu tandanya dah siap lahhh kalau tak call belom siap lah
sempat gak semalam tengok case yang lelawa chomey chomey seyyy
reganya ialah RM99 dah kenapa plak nie asyik bersin-bersin jek nie...??





so aku punya magic mouse untuk macbook air dah boleh use suka suka
disebabkan oleh aku dah ada 2 magic mouse maka aku kena beli
seperti gambar diatas ianya untuk skin protector untuk magic mouse
yang dikenali sebagai Softskin Magic Mouse reganya RM38
kalau 2 fikir lah sendiri 38 + 38 so dapat lah jawapannya RM76
tapi pasaran JB tak ada lahh sakitnya hati sob sob sob kenapa lah tak ada
kalau tak boleh melindungi kedua-dua Magic Mouse aku
sekarang nie aku tak perlu risau jika nak gunakan Magic Mouse selalu
sebab aku dah beli ini *sila tengok bawah*




so tak perlu risau kalau habis boleh charge lagik weeweeeee
babam pon dah beli jugak masa ari selasa sama beli dengan magic mouse
lepas dah beli baru taw yang magic mouse ada charge dia sendiri
walaweyyyyyy tapi tak mengapa atleast ada nie dah cukup sebabnya
senang nak charge aku tak taw ada ini tapi disebabkan oleh ada blog tu
review pasal nie tu yang aku mencari tak mo lah beli charge dia yang
khas untuk charge magic mouse beli yang ini siap ada 6 bijik sepasang
battery so jimat hoccay...!!!

p/s:lately nie aku sejak-sejak dah pandai buat cake biskut merry
aku macam gian nak buat cake itu cake ini sebelom nie tak fikir pon
tak amek port tapi entah kenapa lah sejak dua menjak nie kemudian
aku rasa macam nak belajar buat cupcake plak just saja-saja suka-suka
makan isi perut urmmm kenapa yek...??
kalau pergi kat buku resepi mesti cari yang macam cake cupcake puding
lauk pauk aku tak berminat tapi semua yang aku list tu aku berminat
sempat gak ari rabu tu tengok resepi biskut raya ohhhh apa kena dengan
diri aku nie...???

No comments:

Post a Comment