Monday 4 July 2011

♥ Kisah Melawat Nenek ♥

Satu entry ada 2 story hari sabtu and ahad...
err karang kalau lambat maybe malam2 cikit kot aku post...
mari kita mulakan ari sabtu kayyy
babam ikut aku pergi opis sebab kat rumah tak ada orang coz mum
pak tam lelain pergi Batu Pahat okey lah babam ikut atleast
dia boleh buat kerja rumah coz balik mesti malam kan...
memang malam pon kol 1:30 lebih pagi sampai rumah
okey so lepas balik dari opis mum belom balik baru sampai batu pahat
so on9 layan edit-edit blog layan lah movie karak abis nak buat apa
lagik nak bulik payaz dia dah balik coz bubu yayaz balik awal
so layan movie karak part 1 & 2 ajek yang terakhir tengok yang part
exident langgar jatuh gaung lepas tu bebudak tu panggil zura
itu yang last sebab nak kena pergi smart beli ubat untuk diah ubat sakit
peyed huhuhu so lepas tu singgah pasar malam layan jap makan
apa yang boleh makan huhuhu masa tengah tunggu cite karak loading
ehhh before that watch anak mami kembali babam suruh aku beranak
kat sepital yang nenek masuk aku diam malas nak layan then dia sambung
nak doakan aku dapat mak mertua macam mak bee tu giler seyyy
then aku sekali napas aku cakap aku belom nikah nak beranak apanya
bapak kepada anak aku pon belom jumpa lagik mau cerita ka...???
then dekat kol 7 malam sampai rumah semua dah ada tinggal nak tulis
passport ajek pergi kami anak beranak sebelum masuk singapore
pergi makan kat briyani village ke house entah lupa wakakakkakaa
then si yayaz lah pergi buat kat shahqir macam timmy time masa
wat topeng monster dengan suara-suara sekali aku dah penat
nak gelak coz before makan sampai aku kena jaga dorang jap
then nasib baik jalan tak jammed so about kol 10 gak sampai sepital
yayaz dah sleep so diam kan ajek lah shahqir pon sleep disebabkan
dah lewat kena masuk 4 person tapi kitaorang mula2 redah ajek
then mama kata kami dari Malaysia wawawa tak kisah lah janji dapat
tengok nenek tu penting kan meleleh-leleh air mata aku masa mum
suruh nenek beristifar sedih beb aku seyes takut kalau nenek pergi taw
yayaz dah bangun then suruh yayaz tengok nenek melalak-lalak kata
takut so tak nak nanti nurse halau so yayaz dengan bebudak lain duduk luar
shahqir sleep tak bangun-bangun taw huhuhu yayaz ajek bangun
so aku asyik belai-belai usik-usik nenek masa dah kol 12 tu yayaz
dah okey so dia cium2 pegang2 nenek bulat ajek mata nenek tengok yayaz
so lepas tu gerak sampai rumah kol 1:30 lebih pagi balik-balik aku terus
sleep dah tak larat mata nie nak bukak laju-laju tukar baju lepas tu
sleep selena-lenanya huhuhu...
then ari ahad plak kuar makan semua gedebak gedebuk sampai
kol 4 petang okey lah tu nenek still sama lepas dah beli MR BEAN
lepas makan semua sambung balik tengok nenek then baru perasan kat
situ ada macam tablet pc taw so memula bukak youtube cerita apa ntah
so last-last bukak cerita karak tengah-tengah tgk mama yang lelain
nak makan so ingat nak sambung then mum nak solat so tak apa
lahh kuar ikut sambil sedut-sedut air MR BEAN huhuhu
then sempat gak babam suruh aku beranak kat situ lagik dia kata best apa
boleh tengok youtube boleh main fb adeyyy babam nanti lah asu nikah
dengan doktor yang kerja kat situ ehhh...?????!!!!!!!!!
then abg aim sempat kata macam lah kat rumah tak ada tenet kecoh2
nak tengok movie hantu kat sini wakakakkakakakka
then pak tam kata ha'ah kat rumah tak ada tenet hehehehhee
lepas dah makan mum dah solat sambung ramai-ramai tengok balik
perghhh semua diam-diam tengok sempat gak si diah suruh yayaz
shut down kononnya datang sini nak tengok nenek ke nak tengok youtube
so gedebak gedebuk dah magrib baru cerita karak habis then sempat
lah pak tam dengan abg aim nak tengok 3 2 1 cinta wawawawa
cerita jiwang hoccay....!!! so kita turun ahhh duduk bawah plakkk
tapi tak habis tengok coz didi dah bukak facebook sebuk cerita justin bibir
baru ajek tadi yayaz nyanyi lagu baby wakakkakakaka
balik lepas isyak coz esok semua kerja kan sempat gak beli chocolate milk
dengan setoberry milk huhuhu
lepas ajek makan petang tu cepat2 masuk dalam wad coz masa lawat dah
habis karang susah nak mengetuk mintak nak masuk sempat gak si diah
dengki kunci pintu dari dalam dah aku, eva bini abg aim babam dengan mama
tak boleh masuk hehehehehe semalam tak de sapa-sapa tengok nenek
mama anak beranak mum anak beranak itu ajekk entah lah
selagi nenek kat sepital hati sapa yang tenang...
kat Yishun ada pasar malam bulan apa ntah nama kat situ jual
case iphone selumber gituk ada 3=$10 sanggaaattt syokkk seyyyy
cuba kalau kat M'sia pasar malam jual case iphone kan syokkk tapi
aku taw tak akan ada coz sapa nak beli semua kata iphone tak best lah
aku bukan kaya nak beli lah dari pakai iphone baik amek samsung lah
haishhh macam-macam lagik lah so aku rasa memang dorang akan kata
tak bawak keuntungan wawawawa apa-apa ajek lah malas mau layan
karang pergi ajek kat Holiday Plaza beli sudahhhhhhh.......
kesah 2 hari menjadi satu hahahhaa semalam nak update tapi babam
ada so susah beb mau update kantoi sudah nanti bahaya okey...!!!

No comments:

Post a Comment