Thursday 7 July 2011

♥ Bunyi apa 2? ♥

Malam tadi berbunyik lagik mencik mencik...!!!
aku suruh mum urut kaki kat bilik aku tengah mum berbual
dengan kak mai tetiba dengar bunyi bukak pintu cuma sekali
kalau kat bilik mum bunyi bukak pintu gate 2 kali then bibik
pon ingat daddy balik siap pergi bilik mum panggil-panggil
selalunya kalau daddy balik masuk bilik kalau mum tak ada
daddy akan pergi bilik aku untuk cari mum si bibik semangat nie
pergi mencari daddy sebab dengar bunyi macam orang tengah
cari barang sekali tengok tak ada orang grrr tak sekeri...???
melompat lompat si bibik sebab takut sapa tak takut weyyyyy
then mum call kak mai bagi taw balik apa yang jadi masa tengah
call tu plak dengar bunyi seretan tapak kaki grrr gilerrrr
cuma sekali sahaja lepas tu hilang Ya Allahhh seram seyyyy
sampai mum pon takut nak masuk bilik takut kot2 masa sorang nanti
benda tu menjelma plakk so tunggu sampai daddy balik sementara
aku macam nak hempas pulassss nak remove custom ringtone kat iphone
tak adak seorang pon sudi tolong aku sedihhhh seyyyy...!!!!
aku tak taw lah macam mana nak kasi rumah nie bersih
bila nak bersihkan rumah makin menjadi-jadi gangguan
kemudian orang itu macam berlengah-lengah tak buat-buat
bunyi makin kerap cuma beberapa hari nie tak ada tetiba hari nie
entah apa dalangnya pon aku tak taw kalau taw dah lama si dalang
tu aku rejammm beramai-ramai geram seyyy tak habis-habis
nak menganggu aku and family dengan hilangkan barang, baju, duit
mengacau-gacau seperti nie iskkkkk bosannya rasa sampai
semalam aku cakap dengan mum jom lah pindahh bukan apa
macam tak tahan seyy asyik mengacau mengacauuu ajekkk
tak tahu lahh apa nak buat haishhhh gerammm gereammmmmmm....!!!

No comments:

Post a Comment