Saturday 2 July 2011

♥ Nak cuti plss ♥

nenek kena lung effection sama macam yang aritu kena tu entah lah
macam mana boleh kena balik pon tak sure Alhamdulilah tepat
jangkaan aku peparu nenek mesti kena kuman moga nenek
cepat sembuh dan dapat balik semula plls doakan nenek
kembali sehat seperti dahulu sob sob sob
ingat nanti pagi tak nak pergi kerja lah nak ikut mum masuk
singapore tengok nenek risau hoccay tapi tak taw lah dapat ke tak
moga-moga dapat lahh bukan apa risau hoccay bila taw
kalau dapat terbang ada gak aku terbang tapi aku tak boleh terbang
semalam (1.7.2011) aku balik kerja sis ajak pergi beli barang
so dengan mengangkut lappy aku ikut ajek lah sob sob sob
dari smart ke tesco sampai rumah kol 8 malam sampai bilik
tengok payaz dia nampak aku dari baring terus lompat-lompat
atas katil aku tanya dia nak dukung tak laju ajek dia nak siap
mintak ika botol susu dia heheheh chomey then dia diam ajek
rindu kat aku lah tu tapi dia tak mengaku haishhh budak kenit nie
then aku ajak dia baring layan tengok cartoon cium2 dia peluk2
aku nak mandi then aku kata lah aku nak mandi boleh then yayaz geleng
kepala okey tu bermaksud dia tak kasi aku mandi then aku kata lagik
yayaz nak suruh aku duduk dengan dia tengok cartoon ke then dia
mengangguk kan kepala okey paham permintaan sikenit ye lahh rindu kat
aku tu tapi tak mengaku then peluk2 cium2 bek balik so aku capai towel untuk
mandi hahahaha kiut yayaz tak kasi aku mandi dia redha ajek aku peluk dia
dengan keadaan aku bau busyukkkk suka taw cium2 dia wangi ajekkkk
masa pagi2 dia suka kalau aku tido then tadi tengah hari aku lak kacau dia
tido boring ajek nak nanes aku sumbat puting hahhahaha
then aku kata baba yayaz kem salam then yayaz menganguk hehehe
chomeyyy lah kenit nie tolong ya Allah jangan pisahkan dia dari kami
mata aku kelat nak tunggu mum balik dah ler kelatt mengantukkk
sesambil layan MJ12 entah mum dah balik ke belom aku pon tak taw
cepat lah mum balik mata nie dah tak boleh nak bukak lagik
mulut asyik sangap ajekkk tanda mengantuk aikkk semalam
waktu sebegini belom tido okey ajek mata nie pe hal plak gantuk
ohhh semalam aku bikin kerja ari nie aku coret blog huhuhuhu
seyes nak ikut mum arghhh aku rasakan memang kejap lagik aku tido
nak tunggu mum macam tak mampu nak bukak mata nie haishhhhh
okey mum masih tersangkut jammed and mum kata pergi tengah hari
so dapat aku jumpa nenek yippy nenek tunggu taw adik datang nanti
adik cium-cium pelok-pelok nenek kay and nanti adik kasi lemak2
adik yang berlebihan nie kat nenek supaya nenek berisi sedikit taw
so esok cannot cuti kena pergi kerja sekian terima kasih...!!!

No comments:

Post a Comment