Saturday 1 October 2011

♥ Welcome New Month ♥


Hah dah masuk bulan baru lagik beberapa bulan sebelom tamat lah kisah 2011
yang penuh dengan pelbagai penderitaan kebahagiaan
aku harap ada sinar kebahagian dibulan baru ini untuk keluarga aku
penat sebenarnya masalah tak habis-habis lagi satu belum habis tambah
lagi satu mana boleh tahan seyyy hurmm tahu sekarang nie Allah tengah uji kami
tapi itu lah kadang kala rasa macam tak tahan pon ye jugak yes aku tengah
mengeluh sekarang nie kadang kala disembunyikan kebahagian diberikan kepedihan
entah lah sekarang nie cuma satu ajek aku harap kami menang kes dan hak penjagaan
Ya Allah tolong lah berikan kami keadilan, kemenangan & hak penjagaan buat kami
nanti lah banyak benda belom settle sekarang nie tengah tunggu apa keputusan
seterusnya tapi aku berharap bukan berharap tapi terlalu lalu lalu berharap
agar kami yang menang kes nie kami dapat kemenangan & keadilan & jugak
kami mendapat hak penjagaan si kenit Ya Allah tolong kasihani kami Ya Allah
kasihani pak tam kasihani keluarga aku Amin.

*aku tak boleh nak tulis apa-apa dulu tunggu & lihat saja tapi aku terlalu lalu lalu lalu
berharap agar kami menang kes ini kami diberikan kemenangan & keadilan & hak
penjagaan sepenuhnya terhadap anak itu ajek yang aku berharap sekarang nie*

lepas nie aku dah nak kena belajar jadi macam mummy urmmmm

No comments:

Post a Comment