Thursday 27 October 2011

♥ Saya Mau Ini ♥

Bila agaknya aku mau beli headphones beat by dr dre...???
gaji dah masuk ke belum ek...??? tak akan nak pinjam kat mum
dah ler aritu dah pinjam kalau gaji belum masuk nampak gayanya
kena menahan diri lah dari beli ye lah kalau nak pinjam jugak boleh
tak...??? mum belikan babam sebagai present so aku nak beli tapi
duit tak de sob sob sob sedey....!!!!
mintak mintak lah gaji aku dah masuk boleh lah aku beli satu ameen
tak pe balik nanti aku check kejap sebelum keluar buatnya tak ada
meleleh ajek air liur aku ye lah nak beli duit tak de yang dapat tengok
babam ajek lah beli and use urmmm tak apa lah tak ada rezeki kan
nak buat macam mana ye dak...???
wahai hati redha ajek lah jangan merungut boleh tak...???
harap kalau aku pinjam mum paham :(
entah lah tapi kan susah dan payah nak berkata banyak sob sob sob
ehhh nak minta tolong pak tam lah tengokkan duit gaji aku dah masuk
ke belum ye lah kalau dah masuk suruh dia keluarkan so boleh lah
aku beli jiwa kacau celaru betul lahh apa kan daya....!!!
kat luar hujan selebat-lebatnya seyyy dapat main hujan pon syok
jugak mum so sorry sebab aku rasa aku nie adalah sangat tidak berguna...!!!

No comments:

Post a Comment