Tuesday 11 October 2011

♥ Lepak Melepak ♥

Semalam lepak-lepak dengan payaz atas katil tengok cartoon then
bibik epi urut kaki mum then payaz ambik ubat mata mum yang dah
habis lepas tu mintak kaki aku pelik gak apa yang si kenit nie nak bikin
rupanya dia nak urut kaki aku alahaiii penuh kelembutan si kecik
urut kaki aku si bibik siap cakap lagik dengan si keiong tu ada ke
dia buat wakakkakaa tak pe lah payaz dengan kami lah payaz
bermanja-manja kay bukannya nak pisahkan payaz dengan keiong
tapi payaz duduk dengan baba kay jangan carik bubu kay
terasa begitu lembut tangan si kecil mengurut kaki aku auww chakk
malam tadi badan aku dah rasa tak selesa sendi-sendi aku macam
lenguh nah sangat nak tidur pon susah pusing tepi pon tak kena
bila selubung dengan selimut terasa panas bila ketepikan selimut
seram sejuk haishhh kenapa entah dengan badan nie pon tak taw lah
nie asyik bersin bersin saja hidung pon macam ada potensi nak
selsema entah lah tak pasti sama ada nie syndrome nak demam ke
syndrome mengegada semalam jugak tengah tengok tv kepala punya
lah sakit urmmm entah lah hidung pon ada cikit mau block grrrrr

p/s: dah setahun nenek cuma diberi makanan dalam bentuk susu
pada tarikh nie tahun lepas nenek masuk hospital nenek cepat lah
sembuh kay sayang nenek....

No comments:

Post a Comment