Wednesday 5 October 2011

♥ Lain Rupanya ♥

Cehhh ingat iphone 5 yang keluar rupanya iphone 4s urmmmm
semuanya sama cuma ada lah sedikit pertambahan so tak perlu
fikir kumpul duit nak change iphone 4 aku ke iphone 4s
tunggu iphone 5 kuar baru aku beli ngeh nghe ngeh
so simpan duit dari sekarang untuk beli iphone 5 hahhahahaa
karang kalau iphone 5 yang kuar abis lah x jumpa case iphone 4
ok stop pasal itu nie hah ipad 2 yang mum,aku & sis kumpul
nak belikan pak tam dah habis stok plak aku nak suruh pak tam
pakai color putih sekali ari senin aku check tgk dah sold out
so macam mana ek...??
aku kena sentiasa kena tengok kat machines (fb) untuk tengok
stok ayooo sold out seyyy semuanya macam mana nie...??
kitaorang nak belikan bulan depan mintak-mintak lah stok baru
akan masuk nie aku nak kena kasi taw mum ada ajek stok
cepat-cepat pergi beli kita simpan dulu then bila dah sampai
birthday pak tam kita kasi so kena tunggu sampai ada stok
tapi kan aku harap agar ada stok bulan 11 nanti mana taw
pertengahan atau awal bulan ada stok sama-sama kita tunggu
ohh ya tolong boleh doakan supaya pak tam dapat hak penjagaan
payaz kasihani lah pak tam dia cuma bahagia bila payaz sentiasa
di sisi..
Ya Allah tolong lah kasihani pak tam berikan pak tam hak penjagaan
payaz hanya payaz saja membahagiakan pak tam setelah bekas isteri
dia tak membahagiakan dia dan Ya Allah jangan pisahkan payaz
dengan pak tam kasihani lah mereka Ya Allah....Amin amin amin

No comments:

Post a Comment