Friday 7 October 2011

♥ BlogPress ♥

Tak sabar nak download blogpress kat ipad 1 and ipad 2 auww auwww
then lepas nie pergi mana-mana pon still boleh update kalau tak de line
tenet pon tak apa sebab boleh simpan kat draf aku perhatikan banyak
yang gunakan blogpress untuk update blog dorang sweet kan kan kan
aku ingat lah kan aku nak beli charger ipad lor means kalau pergi mana-mana
senang dalam bag dah standby charger iphone and charger ipad sweet tak??
tak payah ler nak mengangkut charger kat rumah nanti aku nak tanya
babam lah berapa ek dulu dia beli charger ipad gaji bulan akan datang
boleh beli nie babam sekolah so tak ley nak tanya tunggu babam datang
rumah lah baru boleh tanya tak pe diam kan jek dulu tak payah nak
bising-bising nanti bila dah ada duit baru pergi beli so senang dan cepat
so biarkan ajek dalam bag incase kalau macam aritu nasib baik ada bawak
charger iphone masa tu mum dengan kak mai pon tak bawak kelam kabut
batt dah nak kong hehehhee syokkkk seyyy kelakar pon ada jugak then aku
cakap dengan mum pe kata mum beli extra charger then mum letak dalam
bag so kalau case macam aritu kan dah senang then mum kata ala aritu
sekali ajek nak buat apa leceh hahha ye memang leceh pon nak angkut sana
sini lagik kekadang rasa bag berat urmmm btol btol btol hurmmmm
so gerek tak ek letak sekali charger ipad charger iphone dalam bag
senang pon senang mudah dan ringkas kalau nak pergi mana-mana pon
boleh use auwwwwww tapi kan mana yang aku nak pergi mau angkut
semua tu hah...??? saja ajek untuk menambah beban supaya bag berat :p
bila lah ipad 2 16gb color white nak ada stok ek...???
lambatnya rasa tak sabar nak kasi semua ada ipad 2 auwwww chak...!!!
lepas tu bila pergi holiday dah malam duduk dalam hotel dok godeh godeh
main game kat ipad auwww chakkk syokkknya bila lah itu mau jadi kenyataan??

No comments:

Post a Comment