Tuesday 25 October 2011

♥ Ohh Blog ♥

Tadi aku fikir ingat nak import semua apa yang aku membebel kat sini
nak letak kat new blog sekali sekali kan yang aku post kat draft tu
semua tidak ada sedey sob sob sob so aku buat keputusan baik lah
aku tidak akan berbuat demikian lagik so biar lah blog ini sampai
bila-bila sampai satu tahap aku rasa lebih elok aku stop tapi
aku tak akan stop yang ini ye bebeh-bebeh semua...!!!
biar lah ia nya bersama aku dalam keadaan suka dan duka ye
aku rasa kan blog aku nie more dimanja kan berbanding yang lagi
satu ohhh lupa ye yang lagi satu tu untuk mencover rina bagai wahhh
cover rina uols hahhaha poyoss ler aku nie....!!!
tapi blog cover rina tu belum pon aku use blogpress tapi yang ini sudahh
hehehehehe entah yang itu aku macam malas nak story banyak banyak
maybe sebab yang tu untuk cover rina kan kan kan
auwww kay lah bye....!!!

No comments:

Post a Comment