Thursday 27 October 2011

♥ IOS 5 ♥


Akhirnya berjaya jugak aku mengupdate ios 5 kat iphone 4 aku
tapi yang sedihnya semua apps aku hilang sob sob sob sob
entah kenapa hilang pon aku tak taw lahhhh
tapi Alhamdulilah berjaya lakukan tanpa sebarang masalah error
so keempat-empat iphone 4 dah di upgrade ke ios 5
yang bestnya kalau orang hantar msg just slide ajek terus dah boleh
reply dulu boleh memang boleh tapi kalau lambat kena bukak satu
per satu kemudian kalau misscall kalau dulu nak kena bukak kena tekan
yang lain sekarang nie dah tak payah just slide dah terus call
best tak...?? best sesangat seyy ios 5 nie kerja aku dengan babam masa
bebaru update asyik buat facetime ajek al maklum facetime kan free
so lepas nie hari-hari boleh berfacetime kekekkekeee
free ajek janji ko hader tenet so semuanya akan settle bebehhh
so agak-agak kalau kredit kong boleh lah gunakan untuk mengubat
rindu bersama yang tersayang untuk kali ini aku download
what apps best jugak tapi seperti facetime jugak khidmat tenet
sangat-sangat diperlukan untuk berbuat apa saja hehehehe
and paling paling paling paling aku suka batt sangat jimat tak macam
ios 4 sebelum update ios 5 nie batt punya lah macam air aku dah charge
malam batt ada lah dalam 97% esok tengok-tengok dah 84% selalu
terjadi macam gituk taw entah kenapa aku pon tak pasti lah
padahal lepas dah full tu aku cabut then terus tidur nie semalam malam
charge 97% lepas tu godeh-godeh banyak lah jugak see tadi tengok
batt baru 96% nie adalah berita sangat mengembirakan sanubari aku
lepas nie tak payah nak risau batt habis cepat kalau tak pantang bukak
wireless batt macam air urine seyy stress aku sampai satu tahap aku dah
tak nak bukak wireless cuma bukak bila perlu saja sampai tahap sebegitu
keseronokkan yang lain ialah seperti text tone dah boleh use tone kita
kalau dulu sedikit saja pilihan now dah banyak and now dah boleh letak
tone kita sendiri happy hoccay kalau pagi tu babam tak godeh-godeh
memang tak taw yang text tone boleh use sendiri punya hehehehe
mail tone boleh ubah, voicemail tone, send email tone,tweet tone,
calendar alert and reminder alert pon boleh change lepas tu lock
sound boleh change and keyboard click pon boleh change
so tak perlu nak jailbreak untuk change text tone bebeh...!!
shuker shuker suker rasa macam nak ajek chium chium iphone 4
ohh ye kan iphone 4 pak we aku so mana aku pergi kan dia ada lepas tu
boleh contact dengan orang yang tersayang ahakz...!!
aku mau beli headphones beat by dr dre lah sedap bila use babam pon kata
music sedap bila use tapi agak-agak gaji dah masuk ke belum ek...??
coz headphones nie rm200 ++ lah harap-harap gaji dah masuk lah so boleh beli
yang aku try guna tu si didi punya ada justin bibir tapi kat headphones tu
tak de lah nama justin bibir cuma kat kotak ajek tak kesah lah semua tu
lepas tu aku google lah carik sekali halamak ada color pink seyyy so mantap
aku dah lama carik headphones macam ginik tapi kalau kat Apple mahal
sampai beribu-ribu ayokkkk mana mampu deyy so better beli yang rm200 ++
so tak apa lah kalau de justin bibir aku beli ajek tapi kalau ada yang color
pink tu aku beli yang itu tapi babam kata stok tak banyak sangat ala tak
bestnya ikut nasib lah kalau ada kira ada lah kalau tak de kena tunggu lah
yang best tu boleh lipat and siap apa bag lagik untuk penjagaan then siap
ada extra wayar itu adalah sangat seronok dah lama carik headphones yang
sedap seperti ini tapi itu ler bila ada jual try pakai tak sedap kejung ajek
lepas tu base sound pon tak sedap ini base sound sangat sedap coz walau pon
volume slow tapi sedap untuk didengar kalau volume setengah orang sebelah
boleh dengar hahahaha nie kalau beli untuk guna kat lappy ajek tu jek
yang earphones yang aritu beli kat KL tu aku use untuk ipod nano
manakala headphones nie diguna untuk mengadap lappy so ada lah
beza beza nya kan kan kan kan....!!!
so doa-doakan ajek lah ada rezeki untuk beli ini headphones okey...!!!
dah nak buat kerja banyak sangat i membebel kuikuikui....!!!

No comments:

Post a Comment