Friday 14 October 2011

♥ Another Ipad 2 ♥

Balik nie nak kena terus menuju ke Jusco Tebrau City coz daddy nak
belikan umairah ipad 2 sama macam payaz okey semua dah ada
sorang satu daddy kesian kata semua ada umairah tak de lagi plak
umairah ada kasi hint kat mum kasi taw yang galaxy tab dia dah hilang
siap mention kena curik dengan hantu kiut kan...??
tak pe umairah tunggu sekejap lagik Insya Allah malam nie umairah akan
ada ipad 2 kay...!!
tadi aku balik umairah dengan payaz dok main cooking-cooking aduhaii
berkecah dapo dengan sayur dengan air dengan apa ntah yang buat cake
lepas tu masing-masing dah basah lepas payaz kata dah sudah angkut
masuk dalam toilet mandikan lepas mandikan payaz mandikan kakak
lepas tu siapkan kakak pakai baju terus terfikir kalau nanti aku dah kahwin
then anak aku masa tu dah ada 2 lepas tu aku balik tengah hari tengok
dorang sedang buat kecah kat dapo then kena bersihkan kena mandikan
kena siapkan kena kasi makan semua wooooo mampu kah untuk aku
lakukannya?? entah lah ek kena tunggu lah macam mana agaknya so balik
nie terus pergi jusco tc untuk belikan umairahnya ipad 2 yeahhhh semua
dah ada ipad masing-masing so lepas nie mana pergi situ lah ipad 2 ada
tak sabo seyyy nak tunggu semua tu bila kah ada sedikit sinar kebahagian
buat keluarga aku??? penat si keiong tak habis-habis nak menyalahkan mum
pe ntah dia yang buat perangai dia yang curang lepas tu nak menyalahkan
mum dasar bodoh berlagak kaya sana sini kata dia kaya tapi kayap
berlagak saja lebih lepas tu bercanang sana sini konon pak tam tak de
duit bodoh kan tak reti nak jaga aib arghhhh mencik aku Ya Allah kasihani
lah mum apa dosa mum sampai begitu sekali mum diuji difitnah???

No comments:

Post a Comment