Thursday 6 October 2011

♥ Menayang ♥

Aku tengok kan orang lain kalau ada ipad kan mana pergi mesti dibawak
pendek kata mana ada dia kat situ jugak ada ipad tak kesah lah ipad 1 ke
ipad 2 janji ipad kat blog pon ada yang show ipad dorang siap posing
macam model yang peliknya aku dan yang lain-lain means sis, babam, didi
tak plak kami buat seperti itu kat dalam blog kami and kalau jalan2 pon
maksudnya pergi jusco pon tak bawak ipad orang lain mana pergi bawak
pergi tutti frutti pon bawak jugak pelik pelik aku aritu bawak pergi opis
sebab nak main game itu ajek tu pon ipad 1 sebab yang lain-lain tak taw
bahawasanya aku ada ipad 2 malas nak show off and kebetulan selagi
pak tam belom dapat ipad 2 selagi tu aku malas nak gunakan tak nak
pak tam terasa or what Insya Allah 29.11 nie aku dah akan gunakan
sebab birthday pak tam kitaorg nak kasi ipad 2 auwww auww auww
so lepas nie mana pergi ipad 2 sentiasa di sisi lah okey poyo hahahahha
btol lah apa mana pergi ipad 2 sentiasa ada aku ingatkan nak beli
smart cover color red ahhh mengancam sanubari seyyy tapi reganya
200 ++ nanti lah kena kasi kumpul duit dulu sekarang nie tengah pokus
kumpulkan duit nak belikan ipad 2 untuk pak tam yeahhhhhhhhh
pak tam share dengan payaz sama-sama main kalau de rezeki lebih
Insya Allah pak tam satu payaz satu sweet gak kan hehehehhee
doakan ajek lah ada rezeki lebih Insya Allah bukannya aku tak nak
kasi ipad 1 aku tu ye lah takkan aku nak kasi bekas yang dah aku
gunakan lagi plak biar lah yang baru kan ada camera payaz kan
suka so lepas nie masing-masing akan busy dengan ipad masing2
bayangkan kalau time holiday masing2 keluarkan ipad duduk main game
tanpa mengacau antara satu sama lain wahhh syokkk bangat...!!!
tapikan umairah tak ada ipad 2 lagik tak pe lah kalau ada rezeki lebih
Insya Allah masing-masing akan mendapat sorang satu ipad 2
skrg nie stok tengah tak banyak so tak ley nak kata apa2 lah
and kebetulan stok duit pon tak berlambak untuk beli sesuka hati
paham-paham ajek lah doa-doa ajek lah semuanya ada extra untuk
beli kan semua *smile* teringin gak nak pergi holiday bawak ipad
tak kesah lah ipad 1 ke ipad 2 ke tapi rasanya aku tatap akan amek
ipad 2 sebabnya nak snap-snap gambar so kena tunggu lah pergi holiday
now tak boleh nak kata banyak diam ajek hehehehheehe
lagik aku dah beli bag yang boleh sumbat ipad tak perlu nak risau
yeaaaayyyyyyy dua ipad pon boleh dimasukkan ke dalam shuker
mana taw pergi holiday kat malaysia ker mesti bestkan eiii terbayang2
lah plak auwwww chakkkkkkk Insya Allah mudah-mudahan Allah
berikan kami rezeki yang luas banyak tak terkira, Allah berikan kami
kebahagian yang teramat-amat sangat & paling penting untuk saat
dan waktu ini ialah Allah berikan pak tam hak penjagaan payaz
itu adalah benda paling penting semoga Allah menolong pak tam
dengan berikan kemenangan & hak penjagaan payaz Ya Allah
kasihani lah pak tam kasihani lah payaz jangan pisahkan mereka
berdua tolong lah Ya Allah *berharap semoga Allah dapat menolong*

No comments:

Post a Comment