Monday 17 October 2011

♥ Ohhh Blackberry ♥

Insya Allah tengah dalam proses mengumpul duit untuk beli blackberry
and dalam masa yang sama tengah kumpul duit jugak untuk belikan
mum blackberry present mother day share with sis and pak tam
kira sorang rm500 lah sebab semalam tengok rega rm1499 hope
tercapai lah niat and tercapai lah target untuk berbuat demikian
ye lah kalau dari sekarang nie kan banyak masa untuk kumpul
mother day bulan 5 so kalau sorang rm500 aku rasa cukup lah
and lagik satu cukup jugak ko untuk kumpul beli blackberry aku sekali
kira total semua sekali ialah rm2000 urmmm berapa bulan lagik
so kalau setiap bulan rm250 agak-agaknya berapa bulan settle??
8 bulan baru settle so mula dari sekarang bulan 10 agak-agaknya
bulan berapa baru settle??? hahahaha bulan 6 baru settle tak apa
lah kayuh perlahan-lahan tak mo cepat-cepat sangat and sekarang
nie aku tengah nak bikin line celcom pakej yang call free untuk family
lama aku tak tengok iklan tu keluar kat tb ke aku yang lama tak tgk tb
and beli color yang sama jugak coz sis pon nak beli color putih and
aku pernah janji dengan mum yang aku nak belikan mum so dari
sekarang nie kumpul duit untuk beli haishhhh cepat lah turun rega
ye lah now rega tu maybe lagik 2 or 3 bulan makin turun rega??
aku dah tanya pak tam bila dia nak daftar no baru ye lah dia dah nak
tutup number celcom and nak buat lain so dia kata maybe dalam
bulan 1 aku pon okey aku ingat nak pasang gak lah yang rm48 jek
sekadar call family free ajek tapi hotlink aku nie still aktip untuk
number hotlink yang celcom tu yang mana pakai celcom hehehee
abg han kata kalau nak pakai line better pakai celcom sebab celcom
tak dek tipu-tipu jawapan aku yess celcom tak macam maxis yang
banyak sangat dalih-dalih bayar pon lebih-lebih celcom just fix
so tunggu pak tam semalam tanya pak tam kata maybe dalam bulan 1
okey lah sis siap cakap nape tak nak amek pakej blackberry dengan
celcom aku rasa tak perlu lah semua tu bukan apa mahal lor bayar
tetiap bulan so nanti just amek number celcom baru untuk call free
syokk seyy boleh mengayut dengan mum lama-lama hehehe tu jek
motip aku nak guna celcom line untuk call free dengan mum ye lah
hotlink tu kekadang menyakitkan hati cakap cikit dengan mum kena
bayar mahal tapi bila cakap lama kekadang murah grrrr menyampah
tunggu lah maybe bulan 1 nie kot entah tak pasti tengok macam mana
nanti hehehe sebenarnya dah bosan use hotlink nie entah lah tak taw
nape sebab rasa macam makin cekik darah ajek hotlink nie huhuhu
tak aper lah hotlink still ada untuk sesiapa manakala celcom just
untuk family sahaja so kena pastikan agar bill tidak melambung..!!
hotlink aktip and celcom pon aktip so sesuai lah kan lagi plak aku
top up hotlink rm100 untuk 3 or 4 bulan nie pon lepas bulan 12 or 1
baru top up lagik urmm tak pe lah janji boleh call mum lama-lama
ye lah kata free...!!!

p/s: boleh plak masa pergi kl tu seluar aku koyak dah kena jalan sopan
sopan kepit-kepit sampai orang tengok aku berasa hairan apa boleh
buat dah seluar aku koyak nak buat macam mana kena lah jalan
kepit kang jalan ganas-ganas orang nampak lah seluar aku koyak
nak taw kat mana koyaknya jawapannya ialah kat kelengkang aku
so very shame kan kalau orang nampak huwawawawa

ohhh celcom tunggu yek selepas nie saya akan use kamu untuk
menghubungi mum ku cayang *lepas nie kena rajin cas handphone*

No comments:

Post a Comment