Thursday 13 October 2011

♥ Blackberry ♥







Insya Allah satu hari nanti aku nak beli blackberry torch plak
nak pakai line celcom yang limit sampai RM50 saja ada tak ek??
lepas tu call mum free call adik beradik free ada tak ada tak..??
semalam pergi City Square semata-mata nak makan takoyaki
gilak ahh semalam apa yang aku nak order dah habis last-last
makan MCD burger double apa ntah dengan french fried (ala x reti eja lor)
tu pon ngam-ngam balanced duit tinggal rm1 ajek sob sob sob
mum kasi duit belikan yayaz kasut crocs yang boleh change color bila kena
cahaya matahari tantek beli color yellow green eii tak sabo nak tengok
yayaz use auww auww auuuwwww then sis nak pergi popular lalu depan
kedai pengantin then aku tanya yayaz kalau aku kahwin aku pakai baju
tu ehhh selumber ajek yayaz jawab no no no no dengan tangan gedik-gedik
sat agi dah besar cikit dah pandai mesti yayaz tak kasi aku kahwin agaknya
lah mana taw nie kecik2 aku tanya slumber ajek jawab no no no
masa balik lalu depan Machines City Square yayaz nampak terus cakap ahh
tu ipad ipad hehehehe taw plak si kenit machines tu ada jual ipad bagai
then sis jawab kan kita dah order ipad yayaz kat machines tebrau city
terus aku sambung aku kata kan dah order tengah tunggu ipad sampai ajek
vincent belom call bg taw ipad yayaz dah sampai kita tunggu ehh yayaz
ala-la chomeynya entah bila lah vincent call kasi taw ipad dah sampai
mintak-mintak lah kol 1 lebih dia call mum kasi tahu ipad yayaz dah sampai
memang lah kalau kita tunggu rasa lambat tapi aku macam tak sabo pulakkk
vincent sila lah cepat-cepat kol bagi taw stok ipad 2 dah sampai :)
si kenit tak sabar nak kan ipad 2 dia.....!!!

No comments:

Post a Comment