Thursday 20 October 2011

♥ Tukar Layout ♥

Hahahahahhahaaahahhahahahahahhahahahahhahaha
berjaya jugak aku tukar template yang boleh change ke tulisan
color PINK amacam cung tak hahahahahhahahha???
semalam syok ajek use blogpress untuk menceloteh kat blog
so nanti kalau nak pergi holiday saja aku change hahahahhahaha
cehhh ada hati tu nak pergi holiday poyo jek kan hahah sekali sekala
heyyy nie aku nak story yang post malam tadi yang aku kata
kena pergi darul saka semula gini dah dibuat rancangan keluar rumah
kol 4 pagi wala maknanya kol 9 malam dah nak kena tidur lah ye lah
9-4 kira kira berapa jam ehhh kalau keluar kol 4 apa kes kena bangun
kol 4 jugak so maknanya kena bangun kol 3 gituk lah wala weyy
bererti lepas isyak jek terus tidur lah kalau tak macam mana hehehe
tak pa tak pa aku steady ajek dulu aku boleh lah nak tido dalam
kereta or tak tido now aku dah ada payaz so maknanya aku tak boleh
nak bikin suka-suka macam dulu kena fikirkan payaz jugak urmm
tak kisah lah buat ajek apa yang patut apa yang tahu senang dan simple
ohhh blog aku sayam sama kamu plsss jangan hilang or apa-apa
sis taw blog nie dah tak ada padahal ada always ada cuma url jek
tukar menukar bukan sekali tapi banyak kali hehehehehehhehe
adeyyy penat seyy mulut mengunyah keropok semalam nanti abis
nak beli lagik ahhh boleh tak kuikuikui.....!!!!

No comments:

Post a Comment