Wednesday 12 October 2011

♥ Waiting & Waiting ♥

Semalam pergi jusco tebrau city untuk belikan payaz & pak tam
punya ipad 2 sekali pergi stok habes uwaaaa sodehhh seyyy
then tanya bila sampai then mereka kata antara rabu or khamis
so tanya si pilipine tu dia tak ada dia pergi KL then tanya vincent
ada tak nasib baik ada so aku suruh panggil dia then dia datang
then aku tanya kalau nak suruh dia simpankan boleh tak nasib baik
dia kata boleh then aku cakap lah suruh simpankan then dia kata
okey suruh tulis nama dengan no fon nanti dah sampai dia akan call
aku plak tak henget number phone aku so kasi lah number phone
mum aku sempat berpesan tolong simpankan walaupon aku datang
amek lambat duit semua dah cukup tinggal nak beli ajek
daddy kata nak amek deposit tak then vincent kata tak perlu amek
deposit aku pon ohhh okey lah so sekarang nie tinggal tunggu
pihak machines call bagi taw ipad 2 dah sampai weeeweeee tak sabo
eceh ceh ceh macam lah ipad aku ekkk heheheh so bila ipad yayaz & pak tam
dah sampai aku boleh lah aku simpan ipad 1 aku and use ipad 2 hehehe
and lepas nie dah boleh download blogpress lor eiii tak sabo nya
nak bermanja-manja bersama ipad 2 ye lah dari beli bulan 8 aritu aku kan
belom use lagik just download cut the rope saja so lepas nie giliran ipad 2
plak dimanja-manja dibelai-belai poyo kan hehehehe tapi tak aper...!!!
tapi entah lah aku tak ada sikap untuk menunjuk-nunjuk ipad 2 aku
ala tak apa biar tak menunjuk biar orang tak tahu dari orang tahu btol tak
urmmm rupanya ramai rakyat Malaysia nak beli ipad 2 color white aku harap
ada lah stok untuk payaz & pak tam lagi plak aku dah kasi taw vincent yang
nak guna ialah payaz masa tu aku bawak payaz so just kata lah nak beli untuk
budak kenit nie pakai ye lah iphone yayaz si keiong dah amek so yayaz dah tak
ada iphone tu yang aku decide belikan ipad 2 birthday advance lor
tekak aku dah mula rasa kering perit adakah nie tanda-tanda tekak sakit???

No comments:

Post a Comment