Monday 17 October 2011

♥ Aktiviti Sabtu & Ahad ♥

Percaya tak bahawasanya ari sabtu bebaru nie aku pergi KL???
tak rancang pon pergi tetiba sebab nak pergi ke darul saka
nak memulihkan keadaan keluarga aku okey tak payah banyak
cakap soal tu semua sekarang nie meh i bikin plot story kay...:p
pagi-pagi dah bangun menuju perjalanan ke KL actually tempat
tu kat shah alam lor bukan kat kawasan bukit bintang :P
taw-taw dah saja buat lawak sengal kay Alhamdulilah perjalanan
lancar and dapat dipermudahkan untuk ke sana dengan izin Allah
dan Alhamdulilah dapat jugak kami meluahkan segala apa yang
berlaku sah keluarga aku dianiaya ditutupkan segala pintu rezeki
buat kami supaya apa yang kami lakukan tidak membuahkan
sebarang hasil siot ajek kambeng punya orang dasar tak kenang
budi punya manusia babisssssss betol *see aku dah mencarut*
then semuanya aku minta tolong untuk pulihkan and masalah lain
tak mo lah story biar story pasal aku jek kay hijab mata aku dah
ditutup dalam erti kata lain aku dah tak boleh untuk tengok or nampak
sebabnya ditutup ialah if aku nampak "mereka" maka "mereka" pon
nampak aku so tak mo lah tutup ajek lah then orang tu suruh amalkan
surat ayat kursi sebanyak 8 kali sehari wow wow Insya Allah aku
akan amalkan untuk perlindungan diri banyak masalah keluarga yang
aku tak boleh nak story biarlah hanya kami saja yang mengetahuinya
tapi aku sangat berharap agar pak tam mendapat hak penjagaan
payaz cian payaz and cian pak tam mudah-mudahan pak tam yang
mendapat hak sepenuhnya Amin Ya Allah tolong ye berikan pak tam
hak penjagaan payaz kasihani lah pak tam Ya Allah..
ohh ye kali nie pak tam drive pakai kereta CR-V semuanya berjalan
lancar aku dah beli earpiece yang aku suka lepas tu aku dah beli
charger ipad extra untuk dibawak ke mana-mana and aku sempat
beli pendrive bentuk ipod so happyyyyy abg jan siap beli ipad 2 32gb
wifi color putih manakala pak tam plak beli galaxy tab yang boleh
buat kol aku cakap dengan mum lepas nie mana pergi bebudak
sebuk dengan ipad dorang agaknya so total ipad 2 dalam rumah
ialah 8 bijik Alhamdulilah rezeki lebih so dapat lah beli so lepas nie
no gaduh-gaduh berebutkan ipad 2 yippy shuker shuker
start ari jumaat aku dah charger ipad menunggu batt full sampai
kol 2 lebih bayangkan charger start kol 9 lebih perghhh rabak mata
tapi last-last tak bawak coz belom download apa-apa game hurmm
malam tadi aku dah download game tapi free punya lah okey lah
ada jugak daripada kosong ajek blogpress pon dah download cuma
belom digunakan lagik hahahhahahahha.....!!!!!
okey lah kat youtube dah ada cerita raya tak jadik full movie yeahhhh
boleh download and watch ramai-ramai yipppyyy....!!!!

No comments:

Post a Comment