Friday 28 October 2011

♥ Kobe Bryant Studio Beats ♥




Alhamdulilah Allah berikan aku rezeki untuk beli headphones ini...!!!
tengok rega kat laman web mak aiii seribu lebih mana ler mampu untuk
beli nie pon nasib baik rm229 ada tempat lain tu rm600 apa bezanya
ek...?? tapi yang seribu lebih tu semua machines kat KL kat JB tak dek
tu pon tinggal 2 ketul ajek satu yang itu dengan lagi satu Lamborghini
babam amek yang Lamborghini manakala aku yang ini ohhh yek
si kobe bryant nie rupanya basketball so 24 tu pasal baju dia ada tulis
24 hehehehehe okey apa kuning purple abis kalau pink tarak elek :(
tu pon last tinggal 2 saja dah tak dek lagik bila tanya pink ada ke tak
dia kata tak ada lepas tu tanya lagik tak de design lain ke dia kata tak de
makna nya limited ajek lah means tak banyak stok yang baru masuk
hope yang ini bass dia sedap giler untuk didengar ohhh ye bila bandingkan
headphones didi aku punya lagik besar didi punya kecik cikit wowowowowo
bila baca review dorang kata syok bila use bass dia sedap wink wink wink
tapi aku punya nie original ke tak ek...?? aku rasa original lah hope original
so berharap sangat agar bass dia syok macam headphones didi or lebih
sangat sangat syok daripada headphones didi huwawawawawa
tapi yang studio punya kena pakai batteri semalam try tak boleh nie nak try
kalau pakai batt boleh guna tak kalau tak boleh nak kena pergi hantar balik
harap lepas letak batt dah boleh guna pakai lah amin...!!

No comments:

Post a Comment