Wednesday 19 October 2011

♥ Mata Bagai Digam ♥

Mengantuk sesangat mata ini macam nak lena ajek depan pc
boleh tak ek nak buat macam gituk..?? kelat kelat dah nie
macam nak tersengut sengut kepala nie nak tido hahahahhaha
agak-agak kalau dapat tidur sejam dua pon sodap gak kan??
kat luar hujan turun lebat sangat sangat lagik lah mata nie tak
boleh nak dibukak uwaaa sedih plus sadis seyy nak type nie pon
rasa macam tak larat boleh gituk..???
aku dah fikir taw Insya Allah aku akan lakukan benda itu jugak
nanti aku ingat nak diam ajek tak mo kasi taw sedara mara yang
aku nak dirisik or meminang just diam saja barang hantaran pon
diam-diam kan ajek aku just kasi kad kahwin ajek so dorang akan
datang bila tarikh sebab apa taw aku nak buat macam gituk aku
tak nak nanti kalau apa-apa mak cik aku yang hati busuk tu kutuk2
mum aku benci dia aku benci anak-anak dia arghhhh mencik mencik
so atleast orang akan mengata wahhh diam-diam ada rupanya
cekup bukan jenis yang bese-bese yang luar bese tu pasti punya akan
dikata seperti ini so alang-alang mereka nak mengata baik aku carik
pasangan yang mampu menjelezkan mereka menjelezkan anak pompuan
mereka dan aku tak sabar nak tengok apa lagik reaksi mereka hahahaha
boleh tak majlis kahwin aku nanti aku tak mahu jemput mereka tapi pak cik
aku wajib lah jemput cuma wife and anak-anak dia menantu and cucu dia
okey jemput boleh tak ek..??
aku akan pastikan majlis aku nanti simple tapi nampak mewah meriah chantek
sejuk mata memandang tak berserabut boleh tak ek????
plss plsss boleh lah ahakz.....!!

No comments:

Post a Comment