Monday 24 October 2011

♥ Hatiku Luka ♥

Secara jujurnya hatiku tidak terasa apa-apa apatah lagik berkaitan
dengan "Cinta" kosong memang dulu aku suker bangat sama itu
Fahrin Ahmad tapi sekarang nie bila aku tengok gambar Fahrin Ahmad
aku rasa kosong tak de rasa apa-apa dah bagi aku dia sama jugak
seperti lelaki-lelaki yang hanya rasa diri macho lepas tu entah susah
nak cakap banyak nanti kena saman lah plak :p aku tak kaya untuk
bayar balik saman hahahaha badan aku nie letih sebenarnya macam
macam benda aku kalau boleh malas nak fikir malas nak amik tahu tapi
makin cuba aku untuk buang semua itu makin ianya menghampiri
bermain-main diruang minda aku kenapa ye..??
aku dah penat nak membebel-bebel nak maki hamun kali nie aku nak
diam walaupon aku diam jangan ingat aku tak pasang umpan cuma
kali ini aku bermohon supaya Allah tolong aku dan keluarga aku
tolong kami selesaikan segala masalah dengan cepat dan permudahkan
kami untuk menang kes dan jugak yang itu...!!
mudah-mudahan segalanya dapat menyelesaikan dan kami mendapat
sebuah kebahagian yang bahagia tanpa perlu ada si talam...!!!

No comments:

Post a Comment