Monday 10 October 2011

♥ Monday Mood ♥

Ya Allah malasnya pagi tadi nak bangun pergi kerja rasa macam nak ajek
ulit mengulit atas katil dengan cuaca hujan mendung sejuk sejuk bestnya
membuatkan mata ini makin malas nak bangun payaz kejut pon aku tak
bangun kekekke stress dak kenit maaf ler blog bukan aku tak nak membebel
di atas muka dada kamu ini tapi saya busy tak mempunyai masa dan tak
mempunyai ruang untuk membebel menggunakan kamu saya tidak mahu
kamu diketahui keluarga ku mayu kalau mereka baca luahan dan coretan
hati aku Insya Allah kamu akan sentiasa disisi saya auww chakkk...!!!
okey seyes balik hari nie dah setahun genap yang kemalangan berangka
10.10.10 (tahun lepas deyyy) so today 10.10.11 hahahhaa kelakar lah jugak
tak pon 11.10.11 gerek gak ekk pakal ajek aku tak de bakal suami kalau
tak boleh cakap jommm use number nie kakakkaka poyosss seyyy
ari nie datang opis semua ingat aku pakai cermin mata baru tak lor nie
cermin mata lama cermin mata aku bengkok a.k.a. senget sebelah coz
berebut dengan payaz kekekeekekkee kenit-kenit kalau aku buli lebih2
dia geram tak dapat nak balas balik maka dia akan pap tarik cermin mata
hurmmmmm aku ingat nanti lah betulkan kat sini ajek dekat nak amek
tapi itu ler jammed kat situ pon cekik darah jugak nak parking lagik
haishhh kawasan busy plak tu tak pon nanti-nanti lah tunggu masa
yang sesuai ler jawabnya nie pon ari jumaat aku call honda servis
menyakitkan hati tak jawab-jawab call so ingat sekejap lagik ahhh tapi
seyamm ada kilat kilat kalau kilat kilat nie tak berani lor nak call

No comments:

Post a Comment