Tuesday 25 October 2011

♥ Hujan Lebat ♥

Lebatnya hujan berserta guruh alangkah indahnya dapat tidur
grr part paling tak best hujan di petang hari waktu tengah kerja
mata dok kelat kelat saja rasa kuikuikui...!!!
ehem wahai blog ku sayam tidak akan sesekali aku deleted kamu
sudah banyak yang aku coretkan jadi tidak mudah untuk aku
buang kamu walau pon aku try nak import segala bagai tapi disebabkan
oleh yang aku simpan draft tu tak boleh nak rembat sekali aku frust
so bererti aku always kena simpan blog nie arghhhhh....!!!!
maaf kan aku wahai blog sebab sepanjang 3 tahun lebih nie kerja aku
asyik tukar url ajek apa boleh buat malas nak jadikan bukti or kantoi
tu pasal aku buat macam gituk hurmmm...!!!
sabar ye tapi aku memang tak akan deleted kamu tu pasal wujud si
cover rina tujuannya supaya mereka tidak sedar kewujudan blog ini
hahahahahhaha *gelak jahat* heyyy hujan di petang deevali seyyy
jommm esok kita pergi beraya kekekekeke elooow aku boleh raya
deevali taw jangan main-main atok-atok aku darah india mereka kuat
so ops kos darah aku pon kuat jugak ehhh macam mana plak nie ekkk
urmmm aku nak carik husband mix-mix ahhh ye lah masing-masing
ada mix-mix so sangat sesuai lor jadi tidak ada lah istilah kutuk mengutuk
nak mix yang ada 3 jenis malay,cina & indian hahahhaa agak-agak ada
lagik ke ek...??? aku rasa macam dah tak ada lahh tapi mana taw jumpa
wahai blog secara jujurnya aku rindu nak coret-coret luahan perasaan
aku sama seperti dulu-dulu tu tapi itu ler apa kan daya aku kena cover
kalau dulu aku senang entah lah kan blog sampai sekarang aku masih sukar
nak maaf kan mereka atas apa yang mereka lakukan aku benci dengan
mereka yang buat huru hara pada blog kesayangan mereka andai masa
boleh undur kan bagus kalau aku tak berikan mereka link blog aku yang
comey ini pasti sampai sekarang blog aku tak merana kan...???
or maybe aku buat lain ke masa tu kenapa ye masa tu aku tak terfikir soal
nie kenapa sekarang baru aku terfikir...??? now langkah selamat aku dah malas
nak letak url blog cover rina aku kat facebook aku malas lah kalau masih ada
segelintir jadikan blog aku sebagai tempat mereka sekodeng untuk tahu
segala aktiviti yang aku buat malas dan penat lah...!!!
tu pon aku rasa blog cover rina tu kan tak selamat untuk aku meluahkan
perasaan aku malas nanti ianya menjadi persoalan buat yang mengenali aku
so kat sini ajek lah tempat yang boleh untuk aku meluahkan segala perasaan
maaf aku blog andai kamu terasa seolah-olah aku bersama kau untuk luahan
perasaan sebenarnya tidak blog bagi aku kamu adalah tempat segala luahan
perasaan segala tempat untuk aku catat peristiwa yang mengembirakan aku
yang membahagiakan aku semua ini demi aku tak mahu sapa-sapa dapat
masuk blog ini biar lah ianya tetap bersama aku tak kira dalam susah mahupon
senang kay....!!! aku sayang kamu wahai blog...!!!
tak apa blog sekarang nie aku kan pelakon yang hebat mana taw satu hari
nanti aku pemes jadik pelakon kamu jugak beruntung taw ehhehehehe....
blog mana mungkin untuk aku buang kamu banyak segala kenangan dan
umur aku ketika mencipta kamu adalah sewaktu 18 tahun...
banyak pahit manis yang telah aku coretkan di sini wahai blog....!!!
okey masa untuk pemerhatian pada yang lagik satu nanti kantoi kuikuikui...!!

No comments:

Post a Comment