Wednesday 29 June 2011

♥ Wordless Wednesday ♥

Hari ini kan israk & migraj (ayooo tarak reti eja so pepaham lah ehh)
orang kata ari nie pose bagus taw then pagi tadi mum kejut
suruh bangun sahur memang aku dah pesan dengan mum aku nak
pose lah then dah sahur semua sambung balik tidur peluk selimut
ehh peluk bantal semua sekali kol 8:30 pagi tadi bangun nak mandi
tengok dah tanda-tanda peyed ohhhhh tidakkkkkkkkk....!!!
so bagi taw mum then mum kata dah tak boleh uwaaaaa
sampai ati taw....!!! dah ler tanda belom kuar lagik uwa sabo sabo
semalam korang ada rasa bergegar tak...???
aku jatuh terduduk pap kena pinggang ayooooo dah ler pinggang nie
suka beno sakit sekali jatuh macam ginik masa bebaru sengal gak lah
tapi nasib baik weyyy pagi tadi bangun pinggang tak sakit kalau tak
merana kini aku merana sob sob sob
bosannya ari nie mum pergi buat pasport aku tak drive so balik
lunch tak balik lor duduk opis sleep krooohhh krooohhhhhh
sebab parking tarak tu yg malas nak drive wawawa....
sakit peyot lah plakkk rimas pon iya jugak hoccay...!!!
gantuk macam tak berapa nak selesa lah plak urmmmm......!

No comments:

Post a Comment