Thursday 2 June 2011

♥ Bye Malaysia ♥

Saat korang baca entry nie aku dah pon menuju ke airport
pergi holiday sambil membawa hati yang lara cewaahhhhhh
untuk mum, daddy & payaz tak mo rindukan saya yekkk
kalau rindu jugak sila tengok gambar saya tak pon sila amek baju saya
so jangan basuh baju saya nanti hilang bau saya
baju yang tengah pakai nie wangi taw tak berbau busyuk pong
tak pong sila amek bantal muchuk yang saya tinggalkan sila peluk
nanti akan terasa seperti saya peluk balik hehhehhee
so korang jangan rindukan aku taw ala sekejap ajek aku pergi
nanti ari ahad aku balik semula Malaysia...
untuk bakal laki aku hheheehhee tak mo notty-notty taw i pergi sekejap ajek
nanti i balik so u kena bese kena tinggal-tinggal sebab i kan nanti
kena kerja outstation wakakkaa poyo giler seyyy bab bakal laki aku tu
entah siapa lah bakal laki aku wekk wekkk wekkk
untuk kerja kat opis untuk beberapa hari nie saya tidak akan melayan pertanyaan
anda tunggu sehingga saya balik bercuti baru saya reply satu per satu yekk
so bersabar lah sementara menunggu saya balik holiday wink wink
dan untuk semua tak mo jelez-jelez ye saya pergi holiday dan err
untuk si penyebuk si lalat yang suka masuk campur hal saya dan keluarga
saya hahahha korang ada isu baru untuk buat pasal buweekkkkk....
so bye-bye Malaysia....Jakarta wait for me muax muax untuk semua
nanti aku akan take picture meroyan gedik-gedik and post disini bubye
jumpa ari ahad nanti bebeh....

No comments:

Post a Comment