Thursday 16 June 2011

♥ Maaf Yekk...!! ♥

Sorry lahhh ek bukannya nak melucah ke apa nie aku
teringat story yang cikgu sains aku beritahu
nie semua gara-gara terperasan thread luv geget (bahasa sopan)
cikgu aku nie lelaki taw masa tu aku form 2 situasi nya begini

Cikgu: Saya nak bagi tahu korang kalau kahwin nanti jangan lah
buat luv geget malu kat family kalau duduk sendiri tak apa.
Nak tahu kenapa saya cakap macam gitu sebabnya permukaan
leher manusia nie sensitif so kalau kena sesuatu macam keras ke
apa ke boleh menyebabkan berbekas...!!

Bebudak: OOOOOO

abis kalau nyamuk geget tu macam mana plak...??
nyamuk luv geget lah ekkk....??
kekadang bintat garuk garuk berbekas merahhhh tu apa kes plak
kalau kulit putih gebu kemudian kena geget nyamuk perghhh
kesan garuk-garuk merahhh lepas tu boleh merebak ke tepi
hahhaha selalunya aku kalau kena geget nyamuk kat leher memang
akan garuk-garuk kemudian tak selesa bila pakai bedak nyamannn
dan selesa hehhehehee....!!
nie bukan entry luchhhhhaaaaaaaaaaahhhhhh yekkkk
saja nak berkongsi apa yang cikgu aku kasi tahu dulu...

No comments:

Post a Comment