Tuesday 21 June 2011

♥ Idea Ting Tonggggg ♥


Sekali imbas korang rasa nie real or editing...??
cer cerita hahahhaa nie namanya tak dek idea bikin idea hahhaha
okey mengaku edit kalau benar fahrin kata begitu pada diri ku
ohhhh alangkah indahnya doniaaaa walau pon dah frust i tatap
accept cinta dia huhuhu actually ada sambungan tapi banyak
iklan-iklan maka tergendala so masa aku buat entry nie aku baru balik
malas lor nak menyambung tak aperr nanti kita buat edisi baek punya
bila tu...?? hah tunggu maybe esok or maybe lusa or senang cerita bila
aku tak busy gilerzz ohhh thx sangat kat orang yg sudi ajar aku
dia just guna paint but aku use photoshop grrr tu pon trial punya
anyone sesiapa sudi kasi full version nak beli tak mampooo okey..!!!
so aku buatkan sis special dari orang yang dia sayangi meow...!!!
mata dah kelat masa untuk sleep selamat malam semua gud nite
sweet dream xoxo.

No comments:

Post a Comment