Sunday 26 June 2011

♥ Pendrive ♥






Pendrive aku nie untuk kerja untuk peribadi memang pendrive aku
yang aeroplane ada tapi yang itu entah mana tak hengat letak
kalau ada pon aku simpan satu tempat biarkan ajek lah
so tadi (semalam 25.06.2011) pergi Jusco TB pergi beli harga
RM59 8GB ada 16GB tapi color white harga pon RM89 murahkan
then ingat nak amek 16GB tapi tak ada color pink so malas amek ajek
8GB then pergi Sony Centre 16GB ada color pink wala weyyyy siak
betol lahhhh tapi harga RM110 so sanggat tak boleh coz aku cuma ada
RM100 ajek so mana nak korek duit lagik 10 henget kat kedai lagik
satu cuma RM89 ajek so tolakkan RM110 - RM89 = RM21 beza
banyak kan so malas nak amek port then nak carik tali so pusing
punya pusing jumpa gak tali sama color dengan pendrive iaitu PINK
so lepas nie ke mana-mana angkut pendrive dengan external hard disk
aritu aku beli 500GB amacam ada besar ka...?? so tadi babam pon beli
tapi 320GB ajekk dia beli semata-mata nak back up pendrive dia jika
hilang aritukan pendrive dia hilang so tak sempat nak backup
sama brand dengan aku iaitu apollo imation meh sini aku kasi
gambarnya macam mana



yang ini external hard disk babam color nie ajek yang tinggal so mau or tak
amek ajek lah huhuhuhu and yang ini aku punya amacam sapa punya
lagik chomey aku or babam..???

so amacam aku punya ada cung tak kekekekke....nie hah
bentuk kotak dia macam mana

so kalau sesiapa nak try u better see cover dia macam mana
come with case untuk protect external hard disk simple mudah
tapi senang untuk gunakannya...
berita bahagia buat aku coz Machines akan bukak di Tebrau City
so kalau nak beli accessories tak perlu ke CS lagikk but cehh siap
ada but lagik tu kalau nak beli lappy or ipad or ipod nano/touch
apa saja yang memerlukan guarantee harus kena pergi CS sebabnya
ialah mereka dah kenal aku and family so dorang akan tolong registerkan
tapi kalau kat situ mesti dorang akan buat bodoh or donno ajek
sebabnya aku dah terkena di Danga City Mall entah lah susah nak
kata kan manusia nie...!!!
Ya Allah walau apa pon jangan lah pesongkan hati aku untuk melukai hati
mum..kuatkan lah aku untuk melindungi mum daripada menantu hantu mum
Ya Allah aku mohon pada mu amin...

No comments:

Post a Comment