Tuesday 14 June 2011

♥ Bicara Kita-Kita ♥

Lamakan tak story kita-kita sejak sejak dah kerja idea untuk
membebel bila siang mesti kureng tapi bila malam laju ajek
ingat nak tukar color font arr jap-jap cari color apa yang sesuai
sememang memangnya black sangat sesuai buwekkk poyo hoccay
tak mengapa kita cari color lain plak urmmm color apa ekkk
try color grey masuk tak hehehhehe main-main color plak tapi
memang pc opis tgk color font nie macam sakit mata tapi kalau guna
lappy okey maybe brightness terang sangat kot...
ingat nak start cari design baju lah apa design lawo ekkk..??

*ko nak nikah ke nyahhhh*

*sejak bila ko pe kes dengan ko nie pompuan*

sabo-sabo nie nak habakkk maiii niieeee aku nak cari design untuk baju
raya nanti taw-taw ajek lah dah sepatutnya kena hantar jahit baju
dah nak dekat pose kalau hantar lambat-lambat orang dah tak nak jahit
tapi kain belom carik lagu abis macam mana...??
minggu lepas sepatutnya cari kain tapi pergi makan jejalan so tak jadik
then ingat nak pergi semalam tapi aku pergi hantar lappy and mum kata
nak ajak pergi hari nie itu pon jika mum dah rasa okey masalahnya
macam ada ajek halangan nak pergi mencari kain buat baju raya macam
mana tu...??
apa design lawo ekk nak buat baju urmmm macam ginik nak kena pergi
beli buku majalah pesona pengantin lah jawabnya motipppp
nak buat baju raya cari di pesona pengantin...?? sebab hanya kat situ ajek
design contoh buat baju cuba tengok majalah-majalah lain semuanya
modal tunjuk baju seharian seluar dengan shirt...dress....nasib baik tak de
bra and underwear huhuhu opsss terluccccchhhhhaaaaaaahhhhh plak
motip macam tak sabo nak tunggu bulan poce nie...??
dalam pale otak nie dah fikir macam mana nak design untuk bulan poce nanti
cuma untuk raya nanti belom fikir cuma aritu dah download few picture
but i yakin sure i kena download balik coz my lappy dah kan format
and all my gedi gedik picture sure akan hilang begitu jugak my anak-anak picture
tapi apa-apa pon nak kena cari dulu material kain jenis macam mana
kalau lain karang kalau buat macam gitu buyuk lah plak
baju raya 2009 cannot wear dah ketat nampak sangat pembesaran dengan jayanya
wawawa seyess memang semua tegur size aku dah makin mengembang
tapi tak mengapa tengah berusaha untuk menurunkan berat badan aku
supaya nanti raya tahun nie vogue cehhh perasannn sesangatt kan hehhehe
tapi nanti nak google lah baju raya 2011 patern apa yek...??
and tak tahu raya 2011 ada tema color sebab pernah 2 tahun berturut-turut
tema aku and family sama tema dengan raya 2009 dengan raya 2010 kalau
tak silap or raya 2008 hehhehehe 2 raya itu...!!!!
nanti kalau dah jumpa design yang okey aku post kat sini wink winkkkk
nanti lah balik rumah lepak-lepak atas katil sesambil on9 kerr manyak syokkk
tengah menunggu masa untuk mencari design design hehehehehe....!!!


p/s: aku change balik font color hehhehehe err by the wayy cehhhh poyo
tahun nie kira 4 kali raya blog aku dah sambut meow....!!!!
kira-kira 4x raya sedangkan blog baru nak masuk 3 tahun hahaha
2008-buat bulan 8..08
2009-raya
2010-raya
and the last is 2011-raya 4 kali raya 4 kali poce
macam beshhh plak tgk post-post aku yang lelama macam rasa tu
diri aku now rasa macam diri orang lain plak sob sob sob

No comments:

Post a Comment