Tuesday 14 June 2011

♥ Kena Format ♥

My lappy toshiba kena format sob sob sob memang virus
siot arr attact wa punya lappy siak lahh mencik mencik
weyy virus time-time macam ginik ko nak serang ehhhhh....!!!
lepas nie nak belajar jadi hacker lah apa yang aku rasa nak hack
aku buat miahhahahaha...!!
semalam aku sis and atek pergi senai cari make up then sampai kat situ
sempoi giler lah mak andam tu siap ajar perghhhh nak pergi class
make up dia lah mesti cung aku nanti ehh silap hasil kerja aku nanti
kira tak kedekut ilmu lah then atek tanya kalau untuk size
macam dia ada tak baju pengantin then dia kata boleh tempah
kalau tempah tapi dia punya RM400 and if kita nak RM600
wahhh ini macam manyak syokkk nak suruh mereka design
wedding dress aku lah mimiahahhahaha merepek lah plak kan tapi
nak merepek lagik nie nanti nak simpan wedding dress aku huhuhu
then balik tu makan cucuk-cucuk kat dataran merdeka berhampiran
danga bay then sempat singgah tf kebun teh kejap lepas tu singgah
esso beli barang kak ewa pesan sempat lagik makan ice cream
so first yogurt second ice cream ala yg mat kool yg boleh bukak
macam banana tu ler okey lah cuma masa tu nak geget
keluarkan macam pisang tu susah and lagi satu beku right so
agak sukar kay...!!!
tapi okey lah not bad jugak hehehe amek balik rumah dah kol 12 tengah malam
grr anak dara merayap sampai kol 12 balik amboiiiiii
lepas main twit twit and fb jap lepas tu tidur sekarang nie rasa macam
kejap ajek sleep lepas tu dah pagi rasa macam kejap ajek tidur taw
haishhh bila lah nak cuti ekkk...???
entry nie seyes macam dah tak ada idea lagik kan...??

No comments:

Post a Comment