Monday 6 June 2011

♥ Home Sweet Home ♥

Semalam kol 11:30 malam gituk sampai rumah ye lor turun ajek
fly pergi makan di zam-zam so perut kena kasi kenyang dahulu
and kebetulan jalan jammed sedikit hurmmm sabo ajek lah
penat sangat penat tapi lepas nie kalau mum tak pergi tak nak pergi lah
sob sob sob giler kerinduan macam apa seyy dengan mum nak call
pon kena limit sebab RM2.50 seminit grrrrr daripada prepaid aku ada
RM98 lebih sekarang nie dah jadi RM1.00 lebih ajek kuwang kuwang
and picture belom transfer lagik malas lah nak online grr nak bukak
lappy dah ler tu ajek time manja-manja dengan mum
nanti-nanti lah esok ke lusa aku transfer gambar and buat entry hehehehe
pagi tadi payaz malu-malu gedik nampak aku grr mengegeada tapi
aku rindu giler kat budak kenit tu taw sob sob sob
then suruh aku kejut sis gegegegege ari nie bebudak tak sekolah
sis kerja malam and aku kerja pagi Ya Allah malasnya nak bangun
tetambah hujan lagik buat aku malas sob sob sob
tadi payaz nak cium siap buat muncung-muncung tak boleh blah betol lah
then nanes masa aku nak pergi kerja dia ingat aku nak pergi jalan lagik
aduhaiii kenit kenit aku nak pergi kerja sudah lambat then yang peliknya
masa aku nak reverse bunyi alarm padahal pintu gate dah bukak so
just reverse ajek lah tengah2 reverse tu boleh plak tetiba macam langgar
something rasa taw dalam kereta bila pusing belakang check tak de apa2 tapi
rasa lah jugak kuat dentuman grr apa tu...???
and aku nak buat fb personal cuma terpilih ajek boleh add sakit seyy hati
kalau org add then sebuk kepoh-kepoh nak tahu aku and family pergi mana
curi gambar kat fb otak dia lah menyusahkan orang ajek
so jap lagik nak create email and new fb wait and see taraa daa.....!!
apa nama beshh ekk nak buat...???
alamak tetiba sakit perut grr macam mana nie...??
seyes better aku buat new fb untuk syok sendiri ajek lah leceh punya olang
andd cehhhhh aku ingat nak beli new camera semalam masa makan kat
zamzam tu nampak ada orang tu guna canon ixus 130 chantek sesangat color
orange perghhhh mantop hoccay...!!! lepas nie kalau hari raya dah nak bawak
camera lah nanti boleh amek amek gambar mesti kiut miut kan...??
grr macam malas ajek lah sob sob sob....!!

No comments:

Post a Comment