Thursday 23 June 2011

♥ Seremmm gak ekk ♥

err semalam kawan mum datang kasi kad kawen anak dia
then dia tengok aku semacam lepas tu asyik tanya mum
aku nie anak ke berapa umo berapa tak seramm ke weyyy..??
lepas tu tengok aku berbual bisik2 dengan kawan dia ohhh tidakk
lepas nie nak cakap arr tampal cop kat dahi "bakal dimiliki"
walau pon belom dimiliki lagik hahhaha voley gituk...??
abg han dah suruh babam orderkan ipad 2 melalui online
weee happynya thx dear tapi macam tak mo berharap
sangat takut kecewa plak...!!!
tak sanggup rasanya nak kecewa lagik...!!!
boleh tak nanti kat blog nak panggil laki i MR awan or awan jek...??
moon ke bulan ke sun ke matahari ker err apa lagik ekkk
uwaaaa apa ekkk jommmm teman aku ke zon berangan-angan
mudah-mudahan apa yang aku angankan itu menjadi kenyataan ameen.

No comments:

Post a Comment