Wednesday 22 June 2011

♥ Siapakah itu ♥

Nak story jap ari saturday lorr okey story sebutir-sebutir lah ekk
hari sabtu petang tu kuar pergi HP mum nak buat speck
so gedebak gedebuk kol 8 lebih balek rumah then pak
tam pergi giant kejap okey lah lepas tu balik dalam kol 9 lebih
dekat-dekat kol 10 malam lahh pak tam dah balik aku drive balik
rumah masa keluar tu aku macam perasan taw macam ada orang
tumpang nak naik so aku just say ahhh perasaan aku ajek tu
kemudian masa dah betolkan cermin tgk belakang entah
macam mana aku perasan ada lelaki tumpang tinggi gak
muka dia nampak sempurna then aku tengok depan balik
entah kenapa babam tetiba toleh tengok belakang lepas tu
muka dia dah lain macam then dia tengok aku aku tengok dia
aku perasan muka dia macam berubah laju ajek dia kata tak ada
apa-apa aku jeling lah kat cermin belakang tengok dah tak dek tapi
aku macam saspek babam nampak kalau tak apa hal muka dia berubah
tapi aku belom story dengan mum tak nak mum risau satu and aku
tak nak nanti mum tak kasi drive pergi rumah pak tam kalau tengah2
malam tapi kan sekarang aku dah tahu keistimewaan ini aku miliki dari
siapa rupanya dari mum sebab mata mum pon ada kebolehan untuk
nampak-nampak syukur Allah berikan kurniaan ini as long ianya
tidak menganggu ketenteraman hidup sudah.

No comments:

Post a Comment