Wednesday 1 June 2011

♥ Holiday...?? ♥

Insya Allah dengan izin Allah esok aku akan berangkat ke Jakarta
ikut abg han sekeluarga pergi bercuti mula-mula mum nak ikut tapi
mum tak nak sebab cuaca panas and kaki mum tengah masukkan ubat
so sis nak amek cuti tak dapat now aku cakap dengan mum tak apa
lah aku tak payah ikut tapi tadi abg han call macam mana aku nak cakap
dia ajak ikut serba salah aku sebenarnya hummmm entah lah
tak nampak macam seolah-olah aku menganggu dorang anak beranak ke?
abg han kata kan abang dengan didi ada arghhhh macam mana nie..??
tiket dah tempah sob sob sob tetiba rasa macam nak nanes plak
untuk apa nanes pon aku tak tahu...entah dapat cuti ke tak nanti arghhhh
jangan selepas ini jadi lagik isu sudah dah penat hoccay...!!
penat sesangattt Ya Allah bantu lah aku...
mum kenapa lah mum tak nak pergi atleast mum ada tak terasa sangat lah aku
padahal mum yang beria-ia nak pergi last-last aku pulak yang pergi sob sob
entah pagi atau malam tapi dengar kol 5 lebih rasanya petang kot entah
lahhh sekarang nie dah rasa macam serba dan salah....!! ahhh pergi saja lah
pergi dengan hati yang gembira dan tenang saja lah ye....

No comments:

Post a Comment