Monday 20 June 2011

♥ Wishlist auww ♥












Wishlisttt nie hanya luaran sahaja okey...??
but aku tahu bahawa baru bulan 6 kita raya bulan 8
tak salah kalau aku buat wishlist tak nak ada yang
tertinggal macam tahun lepas *ohh blog plss macam dulu2*
first nak mencari sunglasses, kemudian mau beli contact lens
freshlook ada baru punya iaitu sterling grey color tu sangat
mengancammmm kemudian nak cari case untuk letak contact lens
mine yang lelain semua dah ada contact lens huhuhuhuhu
then nak carik case untuk iphone huhuhu actually masa ari sabtu lepas
aku dah survey lah kat Holiday Plaza dalam pale nie dah bekenan dengan
2 case, first corak munga-munga chantekkk and second corak bese
tapi ada macam batu-batu cikit arrrrr maybe aku akan kedua-dua case
tu lahhhh maybe masa mum amek cermin mata aku terus beli contact lens
dengan cases tu sekali lah senang nanti bila dah pose nak pergi macam mana
actually bila dah pose nie yang malas nak keluar hehhehehhee
lelagi bila dah kerja bila nak cuti nya ek...???
so untuk itu better aku beli contact lens dan case dahulu motippppp
macam aku kata bulan-bulan pose nie memang malas nak kuar
then case contact lens nak dekat2 raya pon boleh beli or nampak yang
bekenan pon boleh beli tidak ada masalah pon kan...?/?
yang case iphone tu boleh letak tepi dulu tak gunakan nanti dah
nak dekat raya baru boleh so tak kesah sangat lah kan
untuk tahun nie aku pentingkan sunglasses, contact lens & case iphone
kalau tahun-tahun lepas bila raya mesti aku nak beli handphone
tapi dah ada iphone untuk apa beli handphone cuma aku nak beli
case itu yang paling syokkkkk....!!!!
macam 2 tahun lepas w705 kemudian w995 so masa tu memang
aku tengah gilerkan handphone sony ericsson untuk tahun nie aku
kena make sure mencari semua sms untuk poce & raya coz
setahu aku iphone cannot saved draf right..??
okey esok orr ari nie nak kena star cari sms poce & raya
coz tugas aku ialah kena mencari sms poce & raya
now nak mencari lor....!!!
nampak macam dah tak menyabar plak kan...??
tak mengapa siapkan awal-awal jika tidak sungguh tak larat
nak mencarik bebeh.....!!!!

No comments:

Post a Comment