Monday 27 June 2011

♥ Tolong Saye ♥

Tolong saya sila bawak saya larik kemana-mana jauhh daripada
spesis bernama durian uwaaa....!!
abg jan beli durian dan baunya sudah meresap ke semua sudut
rumah apatah lagik bilik walau pon dah tutup pintu masih
ada baunya lagik kembang tekak dah loya rasanya
Umairah nampak siap kata my favorite nampak aku tutup
hidup dia kata nice smell ohhh tolong hidung nie masih ada bau-bauan
lagikkk dah naik pedih hidung nie menutup daripada masuk
segala bau-bauan haruman durian ohhh hidup ku terseksa sob sob
mum kata nape lah aku nie tak makan durian dalam family cuma
aku sorang ajek hoccay so kira special lah dorang makan durian aku
makan rambutan ohh tolong lah jangan husband aku hantu durian sudah
kalau tidak aku halau dia keluar jangan tido sebelah aku busyukkkk
dah meroyan habis aku kat fb membebel bau durian yang busyuk itu
demi menghilangkan bau-bauan itu aku rela ciummm bantal
adol yang busyuk itu lega cikit dari bau durian yang yukkksss
boleh memuntahkan segala isi perut kena menahan napas sekalik
lepas tu suara macam kartun chipmunk wawawawa
mana nak larikkk ek dimasa-masa musim derian nie...??
mencari bau yang harummm dah sesak lubang hidung aku
bau durian plss plss help me...!!!!
ohhh kepala sudah mula terasa sakit macam kesan terlebih bau durian
grrr help me plss plss plsss mabuk dahhhh niiieeee
boleh tak nak nanes bentak bentak guling guling kalau lah bau nie
boleh ditangkap akan aku tangkap masukkan dalam plastik beg
kemudian buang jauh-jauhhh ke dalam loji najisss sob sob sob..


p/s: weyyy tak sabo nak 1 julai 2011 nie kekekekekekeke wait n see
dunia blog aku mau bikin gegar kasi cantas itu blog...!!!
leceh lah kalau kat blog add sedara-sedara nanti kalau nak buat
edisi maki hamun ke edisi mengamuk ke edisi luahan perasaan ke
dah tak boleh lagik pulakk atek nak link blog aku...
kasi link blog nie...??? ohhh sanggat tidak boleh yek puan2 cik2
kantoiii makkkkk coz kat dalam nie banyak sangat edisi luahan
edisi berangan edisi manja2 so tak mahu kasi mereka tahu...!!!
maybe dengan itu aku akan sentiasa kena rajin update & update
untuk kaverina and menunjukkan aku nie suka update blog ye...!!!
kaver mesti baekk punya bebeh.....!!!

No comments:

Post a Comment