Saturday 11 June 2011

♥ Persiapan Raya ♥

Okey hanya beberapa bulan lagik dah nak sambut pose kejap ajek
kan so langsir dah tempah baju belom cari kain Insya Allah
esok pergi cari tahun nie tema color kunin a.k.a. yellow
so aku ingat tahun nie nak beli brg-brg raya secepat yang boleh
tak nak jadi macam tahun lepas satu apa pon tak de sebabnya
masa tu kan sakit so bila masa nak beli barang untuk raya
langsir depan pink belakang black so aku nak cari cadar black + pink
pak tam nak cari baju payaz kat KL maybe pergi dan balik lah tak tidur
sana urmmm okey jugak lah tu so maybe nak settlekan
semua baju, pakaian delem, sepit or getah, bag, kasut, make up maybe
lipstick or eyeshadow, case iphone (kalau tak de bekenan ley use aritu beli),
jam (or aku kan use jam masa birthday bebaru nie) rasanya tak banyak
kot beli just sehelai dua gituk kot entah kena tunggu masa dan lihat ajek lah
dulu masa kitaorang kecik2 daddy dengan mum selalu belikan brg2 raya
awal before pose cuma bila anak-anak dah besar ada dah kahwin baru
lah time bulan2 pose beli barang hehhee tapi pengajaran yang aku dah dapat
dari tahun lepas lagipon aku dah cakap dengan mum raya tahun nie
nak beli barang dulu lah senang lagik sekarang aku dah tak de masa
kerja balik kol 6 petang lepas buka pose mesti lepak punya lah
waktu jugak dah malas nak kuar beli barang yang ada time cuma
sabtu and ahad ajek so apa lagi yang ada tapi timming macam gituk
punya lah ramai orang grrr orang dah ramai lagik pening kepala mau cari
barang sob sob sob
tahun nie aku cakap dengan payaz suruh dia pakai songkok mengangguk ajek
kerja dia hah nak taw tak kalau korang tengok timmy time payaz pandai buat
suara sheep tu lepas tu suara owl bila kena kacau dengan sheep alololo chomey
nanti payaz balik dari singapore nak suruh dia buat lagik lah ehehhehe
chomey ajek lah...!!
cehhh pose pon belom dah cerita raya kuikuikui lepas tu tahun nie raya kita buat
kuih suji slurrp slurrrppp cehhh cakap ajek lebih cuba check post-post lama
semua cakap macam gituk kan tapi hampeh tak buat langsung grrr
aduhaiii macam mana nak adjust kasi orang tak nampak blog nie tak akan
jumpa blog nie cuma aku ajek...?? sebab malas nak kasi family tahu sob sob
arghhhh macam mana nie...???

No comments:

Post a Comment