Friday 17 June 2011

♥ KL Gangster ♥


Semalam pergi tengok tu pon sebab babam nak pergi tengok huhuhu
okey lah cerita nie tapi kan menyampah giler dengan si shark tu
dasar gila kuasa punya olang ikut suka dia ajekkk sengalll booddoohhh
tapi syokkk giler tengok Malek belasah orang kaw-kaw punya
tak suka dengan dengan Jai pasal duit tak kira adik-beradik ke
anak beranak ke semua lupa sampaikan sanggup jadikan abang
sendiri as musuhh.... Shark lagik pengecut tak ada teloq pergi serang
makcik kalau jantan apa hal nak belasah mak cik tu actually
semua group-group shark tak de teloq apa kes pergi pasar jahanam
kan sayur-sayur orang jual bodossss lepas tu nak pukul-pukul
orang tu tak ke namanya tak de teloq...??
lakonan zizan beshhh lawakk ajek lelagi part kereta dia terbakar, cermin
kena ketuk & paling kesian kena tikam coz nak selamatkan mak malek
and last-last dia mati cian dia taw....!!!
kan malek ada so sekarang nie tengah famous Seth tan bayangkan
romantik macam seth tan then kalau ada edisi kacau mengacau
terus jadi macam malek wahhhhhhh siapa dapat macam gituk
boleh lah bangga ek...???
romantik + ganas (bila ada yg mengacau) ....!!!
hahahhaa nak kena buat kerja lah bye....


p/s: edisi edit postt sebab ada lagik benda nak merepek nie disebabkan
tadi ada kerja so post cepat-cepat now agak slow sedikit hehehhe
hah pernah tak korang dengar taiko pompuan...??
selepas watch aku rasa alangkah bahagianya kalau aku boleh
lawan macam gituk err nak lawan cara malekk macho seyyyyy
then aku cakap dengan babam lepas abis watch kita pergi ke
tempat BD (Black Dog) wa mau buat Molek gangster not bukan molek
tapi Lion gangsgter kalau lah jadi kenyataan hahahhaha
lepas tu aku nak musnah kan orang yang suka bikin kacau keluarga aku
aku akan belasah kaw-kaw sampai mereka tak akan sesekali ganggu
family aku lepas tu dalam masa sama tak perlu nak risau kalau
kuar orang kacau sebab aku boleh belasah mereka haiiii kalau
lah realitinya boleh macam gituk kan besttt :(
nampak aku macam ayuuu macam lembut macam ala kalau kena
buli mesti melalak ke nanes ker tapi sekali kena hentamm perghh
boleh membuatkan mereka terkedu sampai takut uwaaaa
berangan ajek lahhh kan hehehehehe.....itu lah aku kerja asyik nak berangan
saja right..?? tapi kan aku macam agak rimas taw kalau husband terlalu lalu
romantik macam cerita nora elena tu lepas tu lagikkk romantik daripada
si seth tan aku rasa mesti macam aduhaiiii tak rock betol lah nak romantik
terlebih-lebih. Romantik kalau kena bertempat sangat okey tapi kalau
romantik tak kena tempat ohhh tidakkkkkkkk.........!!!!
haishhhh story KL gangster tapi masuk romantik grrrr bayangkannnn
mamat tu gansgter abis lahhhh sekali tetiba dengan gf dia romantik ka amor
mesti member2 dia kutuk kaw-kaw agaknya ekkk...?? hehheheehe
lepas nie nak watch movie apa yek...????

No comments:

Post a Comment