Tuesday 21 June 2011

♥ Tercapai Wishlist 1 ♥

Alhamdulilah semalam pergi giant then zappp sementara tengah
ada duit beli kotak contact lens cuma yang gambar frog
yang semalam aku post tu tak dek kalau nak kena tunggu
selama 1 week ayokkk malas nak menunggu just buy apa
yang ada dah tak banyak koleksi lens-lens yang dorang jual
berani ekk dorang jual sedangkan kat situ ada 2 kedai optik
tengok lens-lens yang dorang jual tu ermmm chantekkk
sesangat tapi bila fikir risiko takut lar plakkkk
macam mana nie...??? ehhh silap buat apa tanya macam mana nie
sedangkan memang tak akan beli punya tapi kalau untuk pakai
hari raya akan tiba tidak lama lagik pon chantek gak ek...??
kalau dapat mau beli yang fairy pink ker or apa-apa tapi mesti
berkait rapat dengan pink tapi tak berani untuk mengambil
risikonya uhuk uhuk dah ler mata nie nak use lama so jangan nak
mengegada mau mencuba kalau terus jadi lain haishhh
perasan tak ramai bebudak macam baya2 aku yang jual benda-benda
nie semua...?? yang ramai beli ialah malay girls and boy...??
then semua model yang mereka amek daripada korea...??
dan kebanyakkan semuanya datang dari korea kan...??
tak apa lah tengok dari jauh pon okey gak dari tak tengok just kata
fulamakkkk chantek siakkkk tapi takut nak pakai & amek risiko
tapi okey apa dah boleh pakai kaler kalerfull itu pon dah cukup baik
dari kena pakai transparent dah ler tak cunggg stress ajekk....!!!
atlest kaler kaler nie nampak cweet cikit mata hitam aku tapi kalau
lepas bila snap picture jadik tak lawo sudahhh mata aku okey...!!
buyukkkkkk sangatttt sangggattttttt sob sob sob sob
sebenarnya kan contact lens pon aku dah beli jugakk huhuhuhu
kalau ada rezeki Insya Allah nak try yang kaler green yang baru tu
nampak macam menarik tertarikkkk uuuuu auwwwww
ala tengah-tengah type nie jugak perut rasa tak selesa macam nak
senggugut lah plak tapi kalau betol Alhamdulilah lah coz aku pon
dah tak taw cara apa untuk kembali normalkan peyed aku balik
sob sob sob sob...!! bosan lor....

No comments:

Post a Comment