Wednesday 8 June 2011

♥ New Camera ♥


Niat di hati nak beli camera nie dah lama bekenan cehhhh wahhhh
then semalam pergi Jusco tengok model nie dah tak de sebab
model lama padahal aku rasa macam tahun lepas then dah tak
dek mana aku nak cari malas nak mencari takut nanti kecewa
so dorang offer model lain so tengok punya tengok last-last beli camera ini


.
.
.
.
..............
...........
.......
....
.



nak amek color red sekali dah tak de yang tinggal cuma display euww
tak nak lor bekas-bekas orang tengok pegang pegang i need the new
so mau atau tidak amek color black bila belek-belek menawan jugak so
amek ajek lah malas nak mencari and nak kena tunggu sebab takut terguna
duit itu ye lah nak kumpul balik payah hoccay....!!!
so lepas nie kalau kuar cuti yang sony pink aku boleh kasi daddy untuk
amek gambar and yang black nie boleh amek post syok sendiri hoccay...!!
malas nak angkat camera besar gedabak nak syok sendiri susahh taw
so lepas ni nak belajar lah jalan-jalan bawak camera nanti tengok apa
benda yang kiut or nice ley zapp snap snap picture wink wink
so ari nie aku nak try si ehhh jappp nak panggil canon black nie ialah si blacky
and sony pink tu nak panggil si pinky....blacky and pinky wink wink
sambung balik ari nie kan birthday abg han so aku amek gambar use blacky
nak try kemacho-an si blacky nie....bagi aku si blacky nie jantan and si pinky nie
pompuan....wink suka-suka sis pon beli jugak dia nak amek red gak abis dah
red nak kena tunggu esok dorang amek stok dari angsana silap ari bulan
yang itu pon ntah-ntah display punya grrr so amek black nak try sebab
black nie lain dari yang lain taw....teksture agak kasar and tak takut kalau
calar balar ke ... dapat 8gb memory card, mini tripod, case and voucher
cuci gambar grrr shuke shuke luv it opsss Syukur Alhamdulilah Allah limpah
kan rezeki buat aku dapat juga aku beli camera baru padahal dari tahun lepas
rasanya aku dah cakap dengan mum nak beli camera baru sob sob sob...

p/s: Happy birthday abg han panjang umur, moga Allah berikan rezeki yang
melimpah ruah...terima kasih untuk segala-galanya...

No comments:

Post a Comment