Thursday 23 September 2010

♥ Tidak Adil ♥

Sekarang nie aku tengah tengok cite
Hote Hote Pyar Ho Gaya

sungguh tidak adil coz suaminya boleh
berfoya-foya dengan pompuan lain
sedangkan isteri dia seseorang telah tolong
kalau tidak melayang nyawa bini dia bukannya
tahu nak terima kasih tapi sebaliknya sebuk
marah bini dia tak kasi keluar
cettt apa punya jenis suami lor
menyampah plak aku.....
sabo je lar tapi aku setuju dialog Arjun

" Nak isteri yang baik , diri suami harus lar menjadi baik "

yezza aku setuju btol3 kalau dah diri sendiri pon macam
apa lagi nak pasangan yang terbaekkkkkkkkkkkkk
tapi padan muka pompuan tu konon nak jelez
bila tengok suami dia dengan lelaki lain ehhh silap suami
ehhh bukan dengan pompuan lain.......
aduhhhh kalau dengan kaun sejenis kan dah jadi lain
hipokrit lor kalau dah tak suka cakap awal-awal
jangan nak menyakiti hati pihak lain pulak
menyampah lar plak......tapi dalam keadaan
dunia sekarang cewaaaahhhhhhhh tak ada lagik
istilah di paksa kahwin kalau dedulu ada lar
sekarang tak de semua suka sama suka huhuhuhu
k tutup kes ehhh silap story nie nak cerita lain
semalam pi Jusco bawa Payaz dah janji nak bawa dia
pergi jalan-jalan then sementara tunggu sis pergi kedai buku
aku duduk dulu sebab ika suap payaz makan
then ada maskot lion wahhhh memula rilex aje
lepas tu bila maskot tu dah sampai dekat dengan dia
dah tak tentu arah cari jalan kat celah mana badan aku
yang boleh untuk selit sebab takut
lepas tu start melalak hehehhehehe kelakar lar
then bila maskot tu jalan ke lain dia tengok lagik
bila sis dah sudah ceritakan dengan sis then sis saja jek
nak tengok reaksi budak kecik tu
bila maskot tu sampai boleh plak payaz pelok aku kuat-kuat
then menangis uwaaaa pujuk jap nasib baik ok
ceritakan dengan pak tam ketawa semua dengar.....
apa-apa aje lar payaz jangan dah besar pon takut sudah..........



p/s: Jazz sudah 6 month bersama dengan aku...!!

No comments:

Post a Comment