Friday 17 September 2010

♥ Perbezaan Ketara ♥

Ehem-ehem den mau story morry satu cerita
kenyataan kehidupan manusia yang ada berperingkat
uols pasan tak tapi aku rasa uols tarak perasan lar
la nie cheq nak habak mai kat uols apa yang cheq nampak
perbezaan kereta milik setiap lelaki dan wanita
dari status bujang, kahwin sampai punya anak berderet
time bujang a.k.a aku lar tika dan saat ini aduhhhh
begini semua yang bujang termasuk aku lar
menghias kereta lelawa aje chomey aje
tersusun rapi aje langsung tidak ada berserak
sentiasa tersusun sentiasa kasi nampak chantek nampak cun
ok the next step bila dah kahwin mula lar terselit kasut suami / isteri
kalau kereta suami ada lar lipstik ke...bedak ker....
sepit rambut....anting-anting....cekak rambut....sikat....
apa-apa berkaitan dengan pompuan orang kata itu hendak
membuktikan bahawasanya lelaki itu sudah menjadi suami orang
hurmmm akan aku buat bila aku dah kahwin untuk membuktikan
itu suami aku dia bukan lelaki bujang....
then bila sudah ada anak kereta itu sumbat lar
car seat anak.....mainan anak kekadang botol susu anak yang lama
wet tissue ... bedak...lotion....sikat....pampers......baju anak.....
stokin anak....puting anak....tuala anak....hah apa-apa berkaitan anak lar
itu membuktikan bahawa kereta ini tuannya ada anak
aku plak bila letak kasut high heels bila bibik bersihkan
dikeluarkan high heels aku masuk kat rak kasut
then masa kuar dengan adol jejalan ada lar kasut adol
kat seat belakang sengaja biarkan kekonon ada anak kecik
tapi kejap aje pastu bek amek balek kasut anak dia sebabnya
anak dia nak pakai kuar jejalan hahahhahaha
tapi tak boleh lor letak adolnya kasut nanti ada kang jadi isu
so nanti letak aje lar kasut anak sendiri ek....??
kekadang cute jek tengok kete owang ada sign bagi taw
ada anak mereka...bermacam-macam ada aritu ada kak eta beli
ohhh shit aku tak boleh memain kasi nama blog nie kantoi
dek b** nanti lagik jadi isu huhuhuhu
hurmmmm apa-apa je lar ek....
aku nie asyik post cerita pasal kereta aje kan
gedik sangat kekonon nak tayang lar tu huh
bila masa aku nak tayang...saja jek happy-happy
kalau nak tayang aku post hall body kereta
yeeeyeeee so haper??
malas lar plak nak top up credit
aku beli top up rm60 henget bersamaan 6 bulan...
tak boleh nak bergayut....nak bersms lelama.....!!!
kena JIMAT CREDIT ADA FAHAM KA.....

No comments:

Post a Comment