Thursday 2 September 2010

♥ Sepital ♥


Psstttt Gambar Sumber ANKEL GOOGLE

Pak tam masuk sepital aritu masa time pose
pada halamak tak hengat plak tarikh
jap-jap recycle balek tarikh miahahahhahahha
ok 02.september.2010 demam tak ok-ok
then badan dah mengigil sakit badan
lepas aje buka pi hantar sepital aduhaiiii dah nak raya beb
doktor amek darah ada kena demam denggi tapi cikit jek
tak perlu amek darah just masukkan air sahaja
air tu ada ubat bila masuk jek rasa nak muntah
rasa loya-loya Paraz plak tak selesa bila baba
dia masuk sepital mencari-cari
memula tido dengan bek then bek teman pak tam
tido dengan aku Ya Allah asyik menangis
aje...tido-tido melalak-lalak aduhaiiiii susahnya nak jaga
nasib baik ler Mum jaga sekali kalau tak mati kutu siot aku
macam mana nak pujuk paraz...
penin aku satu malam tak dapat tido lena asal dapat lelap
aje nanes kena bangun kasi tido bila lelap nanes bila nanes je
tiap lelap aduhaiiiiii susahnya menjaga errr macam gini ker
baru jek aritu nak try jaga anak sekali kiok tak larat aku
fuhhhh kagus giler beb aku bila mum rilex jek jaga anak
al maklum dah ada pengalaman 5 orang beb
jaga punya jaga bayangkan kol 5 time sahur tu baru dapat tido
then kol 8 dah berjaga semula arghhhhhhh
lepas dah tu aku pon bukak lar pc cuma malas nak type
menceloteh kat blog then bukak ler fb
menziarah blog orang hehehehehe
minum ler milo masa tu lelangit dah mula rasa tak sedap
then cecepat minum air panas sebab kebetulan masa tu
nak kuar gi cari baju raya si sis tapi pi ler sepital masa tu jumaat
pada tarikh 03.september.2010 sebab aku mau amek HP kat Nany
masa kat sepital tu dah start badan dah mula tak sedap tak selesa
time tu memang lembik ar tekak pon payau tak sedap
then masa balik tu badan aku seyes dah tak sedap
kebetulan masa tu aku tak pose sebab ingat ari senin depan
nak pose dapat kan untuk akhir ramadhan lor kekononnya
then masa pi Giant tu memang dah nak kondem tak larat
batuk batuk arghhhhhh stress siot....!!
balik jek makan panadol kepala dah berat kaw-kaw letak
cool fever bammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
sis dengan mum jaga payaz aku dah kondem.....
esok nya aku bangun tapi malam tu aku sedar-sedar kesejukkan
nak kejut ika kat sebelah macam tak boleh nak panggil
malam nak tido tu memang rasa macam nyawa nie nak melayang
sempat berbisik dalam hati berkata Andai esok tak bangun maafkan
dosa-dosa aku yer~
then tersedar bangun jek pi kat mum then suruh mum letak
vicks sekali pegang kepala panas giler rabak arghhhhhh
makan ubat cepat-cepat......aku pon nyaris-nyaris nak dimasukkan
ke sepital............

No comments:

Post a Comment