Friday 24 September 2010

♥ Pada MU Ku Bersujud ♥




Ku menatap dalam kelam
Tiada yang bisa ku lihat
Selain hanya nama-Mu Ya Allah

*
Esok ataukah nanti
Ampuni semua salahku
Lindungi aku dari segala fitnah

**
Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
Jadikan aku selamanya
Hamba-Mu yang slalu bertakwa

***
Ampuniku Ya Allah
Yang sering melupakan-Mu
Saat Kau limpahkan karunia-Mu
Dalam sunyi aku bersujud

Back to *, Back to **, back to ***


p/s: masa memula dengar lagu nie aku jejalan pi blog orang
then dia guna lagu nie as music background
aku berkata-kata lagu nie pe tajuk dia best lar plak
dah banyak kali aku dengar macam syokkk aje
sayu aje sekali malam tu aku dengar THR Gegar
kuar lar lagu nie pi ler kat website THR ayoooo
baru ku tahu apa tajuk lagu nie yihhhhaaaaaa
tu yang gedik nak post kat sini hehe

p/s 2: cehhh baru ku tahu hari nie pada saat lagu nie rupanya si
Afgan nie ensem sweet aje muka dia...selama nie aku ingat
muka dia macam kumpulan yang lelain yang ok ler
cehhh rupanya ensem hahhahaha terkena aku...!!

No comments:

Post a Comment