Tuesday 14 September 2010

♥ Cermin MATA ♥

STRESS BABENG SIOT cermin mata aku pecah
dah ler nak pi beraya nak drive kete
kena hempap dengan bantal polok muchuk
stress aku rasa dah ler cermin mata lama power dah lain
so bila guna kepala kerap sakit
nak guna contact lens dah petang tak berani sebab aku nak
drive lagi pon contact lens tu time malam memang tak
boleh nak drive tak nampak cahaya pecah
off topik jap al kesah dah 7 bulan lebih aku ada lesen jap eh aku
post kat sini bape hari tu semua

Daisypath Anniversary tickers


nanti lor esok aku pi check kang aku letak kat sini
kira exchange balik...
nak menanti 2 tahun a.k.a 2012
punya lar lama nak menghabiskan " P "
berbalik pada cerita cermin mata
aku hantar kat Jusco depa tak berani nak amek
depa suruh aku hantar balik ke kedai yang aku buat
kat KL beb jauh tu nak pergi hantar
lain ler kalau ada sebab perlu pergi so boleh lor hantar
nie macam mana nak pegi hantar arghhhhh tension aku
so kena lor buat yang baru.....aduhaiiiiiii leceh lor
kalau ada anak-anak kecik nie bila pakai cermin mata
asyik nak menarik aje keje......
kena berjaga-jaga......suges kat aku apa cermin mata yang flexsible
walau di tarik oleh anak-anak tetap maintain tak de apa-apa
rosak....?? nak pakai contact lens sepanjang hari leceh lor......
pssssssssttttt QORBAN TERUNA tu aper???
apa pasal movie Nak Balik Raya nie ada kata nak qorban teruna
haiyyyyaaaaa pelik lor.....aikkkkk aku tanam corn nape tak boleh
nak harvest bukan ker 2 hari...??? ayoooo aku salah tengok ka masa tu..?
aku kata kat babam bahawa aku tanam lavendar lor
sowie ye babam asu lupa lor asu tanam apa huhuhuuhuhu....
apa pasal tahun nie raya cite merepek semua nya bowink lor
dah ler raya duk umah...cetttt
uwaaa dah start kelat-kelat before tu nak post somethink sat noo

No comments:

Post a Comment